Idejo je volvo predstavil že lani. Možnost izbire avtomobila in kraja dostave je trenutno omejena na ozko geografsko področje in zgolj dve švedski spletni trgovini. Volvo zagotavlja, da bo storitev sčasoma svoje mesto našla pri velikem naboru spletnih trgovcev in tudi v drugih državah.
Storitev dostave v vozilo je na voljo lastnikom, ki uporabljajo aplikacijo On Call. Ta aplikacija za pametne mobilne telefone lastniku omogoča dostop do nekaterih funkcij vozila na daljavo. Lastniku dopušča tudi možnost odklepanja in zaklepanja vozila ter preverjanja trenutne lokacije.
Sistem dostave v avtomobil omogoča digitalni ključ za enkratno uporabo. Dostavna služba bo z uporabo tabličnega računalnika in navigacijskega sistema našla vaše vozilo in ga odklenila. Po opravljeni predaji paketa, bo lastnik avtomobila o tem prejel obvestilo na svoj telefon.
Ideji naklonjena večina v raziskavi
Volvo je v pilotni raziskavi ugotovil, da je kar 92 odstotkov oseb naklonjenih tej storitvi, saj se jim zdi bolj praktična kot dostava na dom. Dostava se namreč opravi v času, ko je lastnik vozila v službi ali zgolj na pijači s prijatelji. Tovrstni način prevzema pošiljk bo, po besedah švedskega proizvajalca, močno zmanjšal stroške neuspešnih dostav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje