Universe je zaenkrat le vizija oblikovalcev pri skandinavski znamki. Foto: Volvo
Universe je zaenkrat le vizija oblikovalcev pri skandinavski znamki. Foto: Volvo

Kot je ob predstavitvi prototipa poudaril Stefan Jacoby, predsednik in izvršni direktor podjetja Volvo, ponuja universe svetu kratek predogled, kaj lahko ljudje pričakujejo od naslednjih generacij prestižnih limuzin skandinavskega izdelovalca, ki v zadnjih mesecih znova beleži boljše prodajne rezultate. V prvem četrtletju 2011 so namreč prodali 106,827 vozil, kar pomeni povečanje prodaje za 13,7 odstotkov in enega izmed najboljših rezultatov v zgodovini znamke. V prihodnosti si želijo rezultate še močno izboljšati, nenazadnje s prodajo na ogromnem kitajskem trgu, kjer ne manjka kupcev, ki si želijo avtomobilskih statusnih simbolov.

Ker gre dejansko le za oblikovalsko vizijo, ki bo služila za preizkušanje odzivov javnosti, o tehničnih podrobnostih še ni bilo govora, prvi mož Volva je omenil le, da delajo na razvoju enotne prilagodljive platforme, ki bo lahko služila za izdelavo več globalnih modelov.

Še bolj futuristična kot zunanjost, pa je notranjost potniške kabine, kjer so po besedah oblikovalcev poskušali zagotoviti prijetno in udobno okolje, brez nepotrebnih dodatkov, obenem pa izdatno uporabili napredne tehnologije namenjene komuniciranju z avtomobilskimi sistemi in zunanjim svetom. Voznik naj bi s sistemi v limuzini prihodnosti upravljal z glasovnimi ukazi in s pomočjo zaslona na dotik. Podobno pa tudi sopotnika na zadnjem sedežu, saj so na sredinsko konzolo med obema zadnjima sedežema namestili še večji zaslon kot za voznika in sopotnika na prednjem sedežu.