Poleg ponudbe posodobljenih motorjev, ki so zdaj učinkovitejši in do okolja prijaznejši, kupcem ponujajo na izbiro še novo generacijo motorjev 1,6 CDTI. Med njimi je tudi tisti, ki naj bi bil po zagotovilih konstruktorjev najtišji in najučinkovitejši motor v svojem razredu, z njim pa naj bi bilo mogoče doseči tudi povprečje porabe 3,8 litra na sto kilometrov.
Dizelsko ponudbo sicer sestavljajo kar tri izvedbe 1,6-litrskega motorja z močmi 70, 81 in 100 kilovatov (95, 110 in 135 KM), le z najvišjo ravnjo opreme izmed skupno petih pa bodo kupcem ponujali še 1,7-litrski dizelski motor z močjo 81 kilovatov (110 KM).
Glede na število kombinacij motorjev in menjalnikov ter moči je še pestrejša ponudba različic z bencinskim pogonskim agregatom. Lestvica moči 1,4-litrskega motorja ECOTEC se začne pri 74 kilovatih (100 KM), po moči sledi 88 kilovatov (120 KM) in na vrhu ponudbe še različica s 103 kilovati (140 KM) moči.
Meriva je tudi po osvežitvi ohranila glavne prodajne adute, med katerimi izstopajo krilna bočna vrata in uporabna prilagodljivost potniške kabine, ponudba opreme pa je sodobnejša in bogatejša. Med tehnološkimi novostmi izstopajo informacijsko-zabavni sistem z vključeno funkcijo pametnega telefona, sedempalčni visokoresolucijski zaslon in sodobnejši navigacijski sistem.
Za najcenejšo različico merive z bencinskim motorjem bo treba v Sloveniji po ceniku odšteti 14.520 evrov, dizelski prag pa se začenja pri 16.916 evrih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje