Pri Oplu poudarjajo, da je "žepni motor" za 20 odstotkov učinkovitejši pri izrabi goriva in temu ustrezno zmernejši pri ustvarjanju škodljivih izpuhov. Največji navor doseže že pri 1.600 vrtljajih na minuto, kar pomeni, da je njegov navor pri enaki hitrosti vrtenja za 30 odstotkov večji od navora 1,6-litrskega motorja.
Tišje delovanje in manjša teža
Blok motorja je izdelan iz visokotlačno litega aluminija in zasnovan tako, da so poleg učinkovitejšega dušenja hrupa konstruktorji uspeli zagotoviti tudi manjšo skupno težo. Visokotlačni vod za gorivo in injektorji so na primer ločeni od glave motorja, s čimer se zmanjšuje prenos pulzirajočega hrupa in tresljajev. Uravnalna gred je v oljnem karterju, poganja jo veriga s posebno obliko zobovja za tišje delovanje. V nasproti smeri vrteča se gred pa ima natančno optimizirano maso, s čimer se bistveno zmanjšujejo tresljaji, tipični za delovanje trivaljnikov.
Nov menjalnik za manjše modele
Motor 1,0 SIDI turbo bodo ponujali v kombinaciji z novim šeststopenjskim menjalnikom, posebej zasnovanim za srednje velike vrednosti navora. Njegova suha masa znaša 37 kilogramov, kar je za 30 odstotkov manj, kot znaša masa trenutnega tovrstnega menjalnika, poleg tega pa je tudi majhen, saj prek osrednje gredi meri le 375 mm. Zaradi omenjenega je še posebej primeren za vgradnjo v manjše modele vozil, ki jih ženejo motorji z vrednostmi največjega navora do 220 Nm.
Novi 1,0-litrski trivaljnik in šeststopenjski menjalnik sta del napovedane Oplove prenove pogonskih sklopov treh družin motorjev. Med 2012 in 2016 nameravajo na trgu ponuditi 13 novih motorjev in vrsto novih menjalnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje