Volvo je v zadnjem času postavil na trg oziroma napovedal neobičajno veliko različnih modelov. Foto:
Volvo je v zadnjem času postavil na trg oziroma napovedal neobičajno veliko različnih modelov. Foto:
Volvo C30
Osnovno različico modela C30 (na sliki) dopolnjuje še športni model T5.

SUV, ki se bo poleg omenjenih dveh za tržni kolač v premijskem razredu manjših SUV-ov potegoval tudi s prihajajočim audijem Q5, si bo šasijo C1 delil z modelom V50 in drugimi znamkami pod okriljem Forda.

Na pogled je XC50 precej podoben večjemu bratu XC90, vendar pa ima tudi veliko potez najnovejšega modela švedske tovarne C30. Veliko skupnega naj bi si delil tudi s prihodnjim land rover freelanderjem, med drugim tudi njegov napredni štirikolesni pogon. Motorji naj bi bili z izjemo najšibkejših enaki kot v generaciji S40/V50, njihova moč pa naj bi se gibala med 110 in 165 kW (145 oz. 220 KM). Govori se tudi o novem petvaljnem dizlu D5 z močjo 135 kW (180 KM).

Avtomobil ima trenutno še oznako modela, zato je še vedno nekaj nejasnosti glede njegovega imena (XC50 ali XC60). Kljub temu pa naj bi bil do prvega velikega salona prihodnje leto v ZDA že pripravljen, medtem ko naj bi prodaja stekla spomladi 2008. Približno v istem času bo na ceste zapeljal tudi Q5. Bitka bo torej še zelo huda.

Tekmece bo napadal tudi C30 T5
Volvo bo sicer napadel tudi trg kompaktnih športnikov, v katerem so golf GTI, astra OPC in focus ST. C30 T5 s 2,5-litrskim petvaljnikom, ki pri 320 Nm razvije do 161 kW (217 KM), se bo od navadnega modela na zunaj ločeval še po standardnih 18-palčnih platiščih, aerodinamičnih in notranjih dodatkih.

Cena avtomobila, ki s pomočjo 6-stopenjskega menjalnika 100 km/h doseže v 7,1 sekunde, najvišja hitrost pa je 225 km/h, se giblje okoli 32.000 evrov. Njegova prodaja v Zahodni Evropi se je že začela.