Novi yaris se je v primerjavi s predhodnikom podaljšal za deset centimetrov in tako še lažje izpolnjuje obljube o prostornosti in udobju. Japonski konstruktorji so kompaktnemu avtomobili zagotovili višjo raven varnosti z bolj čvrsto karoserijo, varnost pa dopolnjuje sedem varnostnih mehov in obilica elektronski pomočnikov, ki skrbijo za učinkovito zaviranje in stabilnost.
Okusu evropskih kupcev je prilagojeno tudi podvozje, volan je bolj neposreden, h »klasiki« so se vrnili tudi na armaturi, saj je instrumentni del znova pred voznikom in ne več na sredini.
Na izbiro so trije motorji, dva bencinska in sicer 1,0-litrski VVT-i z močjo 51 kilovatov (69 KM) ter 1,33-litrski dual VVT-i z močjo 73 kilovatov (99 KM), pristašem dizelskih pogonskih agregatov pa je na voljo 1,4-litrski D-4D turbodizelski motor z močjo 66 kilovatov (90 KM). Poleg klasičnega menjalnika je v ponudbi še brezstopenjski samodejni menjalnik, ki se po zagotovilih izdelovalcev ponaša z nižjo porabo kot ročni.
Na slovenskem trgu lahko kupci izbirajo med štirimi paketi opreme, za najcenejšo različico yarisa s šibkejšim bencinskim motorjem pa je treba odšteti 11.900 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje