Žabec z novim fordovim modelom escape hibrid nastopa tako v tiskanih, televizijskih, kot tudi v digitalnih medijih.
Finale ameriškega nogometa je eden najbolje gledanih športnih dogodkov, ki ga preko malih zaslonov spremlja preko milijardo ljudi po vsem svetu, kar seveda privlači mnoga podjetja, da oglašujejo svoje izdelke. Žabec Kermit je gledalce pred televizorji v 30 sekundni reklami seznanil z omenjenim hibridom ter Fordovo predanostjo varovanju okolja, tehnološkem napredku in varčevanju s porabo goriva.
Escape hibrid zgodba o uspehu
Ford je svojega escape hibrida prvič predstavil leta 2004 in je bil prvi hibrid SUV, ki so jih izdelali Američani. Še danes velja za najbolj z "gorivom" varčni SUV, ki je lani na mednarodnem avtosalonu v Detroitu prejel nagrado za najboljše severnoameriško terensko vozilo. Pri Fordu so še objavili, da nameravajo do leta 2010 izdelati 250.000 hibridnih vozil.
Kermit in Ford bosta tekom leta sodelovala še na kar nekaj odmevnih dogodkih povezanih s svetom zabave in športa. Tako bodo Mupetka gledalci videli tudi med zelo gledanimi oddajami, kot so America Idol, Miami in Barbara Walters Academy Awards Special.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje