Znano je, da se ameriški kupci že od nekdaj navdušujejo nad kabrioleti, zato so pri podjetju prepričani, da njihove premierno predstavljene pridobitve obiskovalci NAIAS-a ne bodo spregledali.
Zanimivo je, da predhodnik novega XK-ja, ki so ga prenehali izdelovati junija leta 2005, velja za najhitreje prodan model športnih jaguarjev vseh časov. Novo brezstrešno mačko so razvijali vzporedno s kupejem, s čimer so skrajšali čas, potreben za razvoj avtomobila.
Dobrih 6 sekund do 100 km/h
Pod pokrov 4-sedežnega kabrioleta je skrit 4,2 V8 motor, ki razvije 300 KM in 411 Nm navora. Avtomobilove karakteristike so za odtenek slabše od kupejevih, a še vedno zelo konkurenčne. Po besedah predstavnikov podjetja gre za najbolj tehnološko naprednega jaguarja vseh časov, ki za čas od 0 do 100 km/h porabi le 6,3 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h. XK se od svojega predhodnika razlikuje tudi po teži, saj kupe tehta 1.595 kg, model brez strehe pa 1.635 kg. To je 287 kg manj od modela, ki je luč sveta ugledal leta 1996.
Pešci bodo varni
Platnena streha se v prtljažnik skrije v 18 sekundah, kolikor potrebuje tudi, da se dvigne. Sodobna in elegantna notranjost sta plod kvalitetnega ročnega dela, avtomobil pa naj ne bi bilo mogoče odpreti in zagnati brez ključa, kar naj bi odvrnilo nepridiprave. Pozornost pa so posvetili tudi pešcem, ki v primeru bližnjega srečanja z novim XK-jem ne bodo prileteli ob zid. Senzor ob primeru trka s pešcem v trenutku avtomatsko sproži poseben sistem, ki dvigne pokrov motorja vozila, ta pa ublaži udarec.
Ljubitelji jaguarjev bodo na svoj račun prišli v začetku letošnjega leta, ko bo novi XK kabriolet na voljo v salonih. Kmalu naj bi objavili tudi, kako velik žep bo potrebno imeti za tega poskočnega konjička.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje