Volkswagen je razkril šesto generacijo svojega uspešnega malčka, ki je po pričakovanjih ohranil poznano silhueto, a ob tem prinesel kar veliko sprememb. Zasnovan je na platformi MQB, ki jo je v tem razredu prvi začel uporabljati Seat za novo ibizo. Nova platforma je prinesla dodatnih devet centimetrov medosne razdalje in dodatnih sedem centimetrov skupne dolžine. Merski prirastek prinaša predvsem več prostora za potnike v drugi vrsti in kar za 25 odstotkov večji prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 351 litrov.
V primerjavi z zelo konservativno oblikovano zunanjostjo z veseljem opažamo več novosti v kabini. Ob novi obliki armaturne plošče tu namreč najdemo (opcijsko) digitalno instrumentno ploščo in čisto novo multimedijsko napravo z zaslonom na dotik pod enotno stekleno površino.
Po vzoru velikih
Model, ki od nekdaj meri na vrh svojega razreda, pričakovano prinaša tudi najnovejše varnostne in asistenčne sisteme. Tako bodo zanj med drugim na voljo sistem za samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop&go (v kombinaciji z menjalnikom DSG), sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, zaznavanje prečnega prometa za vozilom in aktivni asistent za pomoč pri parkiranju.
Novi polo bo poskusil omrežiti čim več kupcev tudi s široko ponudbo motorjev, ki bo skupaj štela devet različic. Vstopno izbiro bo predstavljal litrski trivaljni bencinar. Ta bo lahko atmosfersko ali prisilno polnjen in bo v posameznih različicah ponujal od 48 do 85 kilovatov (od 65 do 115 KM). Zahtevnejši bodo lahko izbrali 1,5-litrski TSI motor s 110 kilovati (150 KM) in sistemom za izklop valjev, najzahtevnejši pa dvolitrski stroj s 147 kilovati (200 KM) v športnem modelu s slavno oznako GTI
Dizelske barve bo branil 1,6-litrski TDI v različicah z 59 in 70 kilovati (80 in 95 KM), v ponudbi pa bo prvič tudi različica na zemeljski plin CNG z litrskim trivaljnikom, ki zmore 66 kilovatov (90 KM).
Novi polo se bo prvič javno predstavil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, v evropske prodajne salone pa bo prišel proti koncu letošnjega leta. V Nemčiji bo treba zanj odšteti najmanj 12.795 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje