ZEOD RC naj bi zmogel dosegati hitrosti do 300 kilometrov na uro, del vgrajene tehnologije je že preizkušen in prenesen iz Nissanovih serijskih modelov, vključno z litijevimi baterijami, ki zagotavljajo energijo električnemu leafu. Poleg tega pa bo dirkalnik, ki bo na testni poligon prvič zapeljal še pred jesenjo, uporabljen tudi za preizkušanje novih tehnologij, ki jih nameravajo pri Nissanu vgrajevati v prihajajoče modele avtomobilov z električnim pogonom.
Prvi mož Nissana Carlos Ghosn je prejem vabila organizatorjev zahtevne dirkalne preizkušnje v Le Mansu razkril že februarja letos, zdaj pa so predstavili tudi samo vozilo in jedro ekipe, zadolžene za razvoj električnega superdirkalnika. Na njenem čelu je Ben Bowlby, novi direktor oddelka za inovacije, ki je sodeloval tudi pri razvoju dirkalnika deltawing.
Eden izmed glavnih izzivov, ki jih čaka v prihodnjih mesecih, je vsekakor podaljševanje dosega vozila, kar bodo lahko s pridom uporabili tudi pri velikoserijskih električnih avtomobilih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje