Za Durexov oglas za "Play O Orgasmic Gel" je britansko združenje za televizijske oglase Clearcast namreč izdalo negativno mnenje oziroma odločitev, da se lahko predvaja le po 23. uri zvečer, vendar so ga na nekem programu prikazali že ob 22. uri.
Britanski Urad za standarde oglaševanja (Advertising Standards Authority - ASA) je zdaj odločil, da se oglas lahko predvaja tudi pred 23. uro. V obrazložitvi so zapisali, da je malo verjetno, da bo užalil gledalce. Oglas namreč prikazuje posnetke žensk, ki ob zvokih Mozartove glasbe izražajo spolni vrhunec.
"Prepričani smo, da oglas ni preveč nazoren in da ne vsebuje nedvoumnih prikazov spolnosti, prav tako pa je malo verjetno, da bi koga užalil," so zapisali v ASA-ju.
Odločitev je bila sprejeta le teden zatem, ko so v urada predlagali, da bi dovolili popolno predvajanje vsem oglasom, ki pozivajo k uporabi kondoma ali ljudi informirajo o splavih.
Sporni oglas si oglejte spodaj.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje