Nemški izdelovalec spodnjega perila Triumph International organizira svetovno spletno kampanjo, ki poziva moške in ženske, da pošljejo fotografije svojih zadnjic v spodnjem perilu in jih tako postavijo na ogled in ocenjevanje uporabnikom spleta.
Lastnik in lastnica najlepše ritke na svetu bosta poleg laskavega naslova prejela tudi 10 tisoč evrov denarne nagrade. Izbor najlepše ritke je doživel najburnejši odziv v Skandinaviji, kjer so razni varuhi morale trdili, da kampanja promovira pornografijo, in so morali ustaviti izbor.
Tudi v Sloveniji smo že imeli plakat, ki se je neprimerno oglaševal z goloto. Lani je inšpektorat po proučitvi spornega Playboyevega plakata z golo Rebeko ugotovil, da je s tem Burda kršila zakon o varstvu potrošnikov, ki prepoveduje nedostojno oglaševanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje