"Prepovedujemo reklame z izzivalnimi seksualnimi zvoki, provokativnim jezikom in vulgarnimi oglasi za povečanje prsi," so pojasnili v SARFT-u, saj so po njihovem mnenju reklame s spolnimi vložki pogubne za družbo.
Poleg seksualnih reklam so Kitajci prepovedali še oddaje, v katerih rekonstruirajo zloglasne zločine, ki so jih storile ženske, prepovedali so še resničnostne šove o spremembi spola in plastični kirurgiji, iz najbolj gledanih programov pa so že prej vrgli lepotne izbore.
Čiščenje kitajskega medijskega prostora se je okrepilo v zadnjih tednih, pred 17. kongresom komunistične partije, ki bo prihodnji mesec. Od avgusta je iz Kitajskih elektronskih medijev izginilo 1.466 oglasov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje