Ameriški raperski zvezdnik Sean Combs z umetniškim imenom P. Diddy pa se zaveda, da se pot do uspeha v 21. stoletju razlikuje od 90. let, ko je sam uspel. "Igra se je spremenila," je povedal Combs za Reuters.
Za uspeh pomemeben tudi Facebook?
"V današnjem času je pomembno, da se posameznik zna tržiti. Prej so bili le nastopi v živo, zdaj moraš narediti v živo pravi spektakel, znati komunicirati z mediji, imeti moraš dobro spletno stran na Facebooku in odličen televizijski nastop," je pojasnil pevec.
V šovu, ki bo na televiziji predvajan septembra, bo nastopalo 14 tekmovalcev, ki bodo podobno kot v Ameriškem idolu z nastopi skušali prepričati gledalce in se prebiti v naslednji krog. V vsaki oddaji bo izpadel eden izmed tekmovalcev, vse dokler ne bo izbran zmagovalec.
Tudi spremljanje odziva sotekmovalcev
Vendarle pa se po besedah Combsa njegov šov razlikuje od konkurenčnih. Gledalcem bo omogočen vpogled v zakulisje, med nastopi posameznega tekmovalca pa bodo kamere snemale tudi odzive v zaodrju njegovih tekmecev.
Sicer pa za Combsa to ni prvi televizijski projekt. Na MTV-ju že vrtijo njegov resničnostni šov Making His Band, v katerem išče skupino, ki bi z njim igrala na turnejah in sodelovala pri njegovem novem albumu Last Train to Paris. Šov se je začel konec julija, skupina mladih glasbenikov pa naj bi bila izbrana septembra.
Spodaj si lahko ogledate promocijski video prihajajočega albuma P. Diddyja Last Train to Paris.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje