EMO 2022 si je v povprečju ogledalo 12,3 odstotka ali 235.400 gledalcev, kar predstavlja 26-odstotni delež vseh gledalcev televizije. Vsaj minuto EME 2022 pa je videlo kar 507.200 različnih gledalcev. Oddaja je bila odlično sprejeta tudi med mlajšimi gledalci. (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost v živo in z zamikom.)
Peterica dijakov s Celjskega, ki se je na EMO uvrstila prek EME freš, izbora mladih izvajalcev, so slavili v konkurenci 12 skladb, Slovenijo pa so prepričali s skladbo Disko. Z njo bodo maja nastopili v prvi polovici prvega predizbora pesmi za Evrovizijo 2022.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje