Inpetto sta bila včasih del projekta Fragma, ki je zaslovel s pesmijo Toca's Miracle. Foto: Inpetto
Inpetto sta bila včasih del projekta Fragma, ki je zaslovel s pesmijo Toca's Miracle. Foto: Inpetto
Inpetto
Njun glasbeni slog je nekaj posebnega in sama pravita, da je morda dobro, da ju je težko uvrstiti v določeno kategorijo. Foto: Inpetto

20. novembra se bo zgodila do zdaj zvočno in vsebinsko najširše zasnovana trance prireditev v Sloveniji. Obiskovalce bodo v gibanje spravili didžeji z živimi vokali, med drugim Bart Claessen, Andy Duguid, Inpetto, Julie Thjompson ... Posebej se bodo poleg glasbe posvetili tudi postavitvi odra in vrhunskim vizualnim učinkom.

Equinox, kot se imenuje dogodek, označuje enakonočje, enakost, ravnovesje in sožitje. Je kot vrhovi lestvic, radijski eter in klubsko podzemlje hkrati. Equinox je sinonim za zabavo ob zvokih elektronske glasbe, ki ne gradi zgodbe le na razvpitih imenih, ampak le-ta povezuje v unikaten dogodek zvoka, luči in zgodbe, ki jo pletejo svetovno priznani glasbeniki, pevci in izvirna scenografija po zgledu vodilnih evropskih dvoranskih plesnih prireditev.

V nadaljevanju si lahko preberete intervju z duetom Inpetto, ki ga sestavljata producenta Marco in Dirk Duderstadt. Oba sta bila del projekta Fragma. Pod tem imenom sta skupaj z Ramonom Zenkerjem leta 1999 izdala veliko uspešnico Toca's Miracle.

Kako se je rodila ideja Inpetta?
Ideja za Inpetto se je rodila leta 1999, ko je izšla Fragmina pesem Tocas's Miracle. Imeli smo idejo, da bi naredili bolj klubsko različico pesmi, izid pa je bil zelo dober. Po tem nismo več namenjali veliko pozornosti temu projektu do leta 2008. Takrat sva kot Inpetto znova izdala novo različico Toca's Miracle, ki je osvojila vrhove lestvic v številnih državah.

Kakšna je razlika med tema projektoma?
Fragma je bolj podobna komercialnemu popu in dosega precej drugačno občinstvo kot Inpetto, ki je bolj klubsko naravnan projekt.

Vajinega sloga glasbe ni enostavno definirati. Kako bi ga opredelila?
Ne ozirava se na glasbene zvrsti in predalčkanje. Poskušava ustvarjati glasbo, ki ljudi doseže z energičnimi prvinami na eni in melodičnimi prvinami na drugi strani. Ne delava samo "mainstream" glasbe ali pa samo progresivnega housa. Je neka posebna najina mešanica in morda je dobro, da jo je težko uvrstiti v določeno kategorijo.

S katerim didžejem bi si želela sodelovati?
Veliko jih je, s katerimi bi rada sodelovala, vendar nihče točno določen.

Naredila sta nekaj remiksov pesmi Paula Van Dyka in Armina van Buurena, vendar hkrati ustvarjata tudi dubstep pesmi. Postajata vse bolj raznolika?
Meniva, da je pomembno, da delava različne stvari. To je dobro za navdih in za razvoj glasbenega producenta.

Nastopala ste že v Evropi, Braziliji, na Ibizi ... Imata še kakšno mesto, kjer bi posebej rada nastopala?
Znorela bi, če bi lahko nastopala na Japonskem in si ogledala nekaj te države.

Kaj vama pomeni nastop v Sloveniji?
Vedno nama je v posebno veselje, če v neki državi nastopava prvič. Vznemirljivo je, saj nikoli ne veš, kaj lahko pričakuješ od ljudi, kluba in celotnega dogodka. Za nastop imava vnaprej pripravljenih nekaj najinih najljubših pesmi, vendar del nastopa vedno ostane popolnoma improviziran in je odvisen od množice in vzdušja v klubu.

Kakšni so vajini načrti za prihodnost?
Pripravljava nekaj novih priredb in nekaj svojih pesmi. Ukvarjava se tudi z novo spletno stranjo, ki bo verjetno postavljena še letos. Za zdaj pa naju lahko spremljate prek Facebooka.

Fragma: Tocas's Miracle

Inpetto: Tocas's Miracle