Glas, ki ji ga zavidajo mnoge. Petje, pri katerem občasno še tako vneti poskusi fonemskega zapisa splavajo po vodi. Pevka, ki si še med vožnjo z dvigalom – pa četudi ima družbo – ne preneha prepevati trenutno inspiriranih melodij. Talent, ki črpa iz toliko različnih koncev, da je vse, česar ji ni očitati, ozkoglednost. Vse to je Maja Keuc.
"Želim, da bi skozi moje modre oči ugledali moj karakter!"
Za njo je (vsaj delno) obdobje interpretiranja tujih skladb in poustvarjanja glasov nekaterih največjih div v svetu glasbe. Pevka ima v roki enajst avtorskih skladb, pri katerih je sodelovala od začetka do konca kreacijskega procesa in se med drugim preizkusila kot tekstopiska in avtorica vokalnih melodij.
Z njimi se je Keučeva sinoči podala na Ljubljanski grad, kjer je pred nekaj sto oboževalci skupaj s skupino Soulcrew stopila na oder z izbranimi skladbami s prvenca Indigo in ob stalnicah – priredbah glasbenikov, kot so Beyoncé, Christina Aguilera, Chaka Khan, En Vouge, Stevie Wonder in Anastacia. "Zdaj vas bom pa naučila eno zelo pozitivno besedo – legénda," je med drugim zabavala Keučeva svoje občinstvo.
Truda polletnega dela, ki se je izkristaliziral v obliki enajstih skladb, Keučeva sinoči ni predstavila v celoti. Prihod desetčlanske skupine na oder nekaj minut do pol osmih zvečer je že v uvodnih taktih dal vedeti, da se obeta žanrsko raznolik večer. Pihalna sekcija je naznanila Majino okupacijo mikrofona ob že znani Zmorem. Naštudirani mtv-jevski/teatralni plesni gibi so ji pomagali k suverenemu začetku, ki ga je predvsem v prvem delu krojila akustika v dvorani. "Znižajte malce matriko in inštrumente, drugače bodo tu vsi trpeli," je klasične nagovore "Kako ste?" zamenjevala Keučeva.
Kdor je redni obiskovalec njenih koncertov s Soulcrewom, je vedel, da ga čaka energično-funkastično-soul doživetje. A do zdaj so lahko Keučevo poslušali le v njenih skrbno naštudiranih izvedbah priredb. Album, ki je med njenimi oboževalci zaokrožil v začetku meseca, in njegova izvedba v živo, je bila še velika uganka – čakajoča, da se razkrije.
Majin "session"
Na meji med "od viška glava boli" in svojim talentom je po sprostitvi ozračja z Beyoncéjinim Crazy in Love pokazala svojo r'n'b/hitrobesedno ritmičnost (Na pol poti), umetnost kratkobesednih ponavljanj (Go with the Flow), mirnejšo izkazovanje "glasa znotraj sebe" v baladah (You Are a Tree and I'm a Baloon), spogledovanje s klubsko glasbo (Get This Party Started), gospelsko-popovsko mešanico (Free Love) ...
Ob vmesnih suverenih prepevanjih priredb, ki so malce razbile ustvarjanje vtisa o novih skladbah, je Keučeva za obiskovalce pripravila posebni reggae vložek s posebnim gostom Camallom (ki gostuje tudi na njenem albumu) v skladbi Again. A prav nobena skladba ni na začetku požela toliko aplavza kot vsem znana No One. Zaključek je bil od te prelomnice le še stvar rutine, ki ga je z mešanico hitrih in počasnejših ritmov Keučeva brez težav pripeljala do bisa, in sicer s ponovitvijo skladbe Zmorem.
Novi odri pred njo
Pevka, ki odkrito trdi, da se ne obremenjuje več s tem, da bo všečna vsem, je z albumom zakorakala v bazen slovenskih vokalistk, ki polnijo (vsaj enkrat na leto) Križanke, Cvetličarno, Kino Šiška in Linhartovo dvorano Cankarjevega doma. A s skladbami v maternem jeziku in angleščini se Keučeva med drugim spogleduje s tujino, saj, kot pravi, je tisto, kar ima sama v mislih, večje od slovenskih odrov.
Več pa si lahko ogledate v spodnji galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje