Preveč punkoidni za pop, premalo umetni za elektroniko. Hrvaško-prekmurska naveza Lollobrigida s svojim utelešanjem nasprotnosti vabi kot še nikoli prej, in to je potrdila tudi sinoči v Kinu Šiška.
Preveč punkoidni za pop; premalo umetni za elektroniko; preveč raznoliki za okvirjanje; premalo slišani, a vedno glasni. Hrvaško-prekmurska naveza Lollobrigida s svojim utelešanjem nasprotnosti vabi kot še nikoli prej in to je potrdila tudi na sinočnjem promocijskem koncertu v Kinu Šiška.
Skupina, ki je bila zgrajena na temelju strtega srca in klaviatur z dvema oktavama, sedem let kasneje postavlja svoje začetke v šalo. Le malo verjetno za marsikoga je, da se je vse začelo z nekdanjo voditeljico hrvaške nacionalne televizije, ki jo je igra z melodijam, "zanesla" v družbo petih samosvojih glasbenikov združenih danes v Lollobrigidi. Njihov novi album Pilula prinaša vse tisto, kar so nekateri pogrešali na predhodnjem albumu: večji poudarek na Kleemarjevem synthu, agresivnejša ritem sekcija, bolj izrazit kitarski zvok. In ohranja vse tisto zaradi česa so jih vzljubili in vzeli za svoje. Ob seveda neutrudnih plesnih aerobik vokalistk in njunih "vesoljskih" oprav.
Prav do teh sklepov so včeraj prišli vsi tisti obiskovalci (s katerimi smo se pogovarjali), ki so imeli prvič priložnost poslušati njihov novi album Pilula v živo. Katedrala Kina Šiška ni sinoči bila nabito polna, ampak popolnoma ustrezna za poplesavanje, ki ga Lollobrigidini zvoki izsilijo iz poslušalca. Bila pa je polnejša od njihovega zadnjega nastopa v njej, decembra 2010. Polnejši pa je bil tudi njihov repertoar z novimi skladbami. Seveda so ohranili tiste "poskusne" iz decembra 2010, kot je Ćolićeva priredba Pusti, pusti modu in takratni singel Kompjutera, so le z večjo intenziteto zgrabile zbrane.
A bilo je malce drugače. Če smo bili vajeni do zdaj, da je prvi glas skupine nekje v ozadju dopolnjevala črnolasa Petra, ki se je znala iz obrobne pojave v sekundi preleviti v nasproti pol Ide, temu tokrat ni bilo tako. Petra je namreč le dan pred nastopom postala mama, v skupini pa jo je nadomestila - vizualno zelo podobna - Lidija. Skupaj z Ido delujeta kot enakovredna pola, ki se treščita ob skupnih refrenih. Poslušalec prav v njemu najbolj znanih delih skladb dobi bolj občutek, da na vokalu ne gre več za dopolnjevanje, a kljub temu je vokalni duet močnejši kot še nikoli.
Ob domiselnih Idinih nagovorih, spremljavi Lidije, Marka na kitari, Jerneja na basu, Levija na bobnih in Kleemarja na synthu, se koncert, kjer vsi stojijo na mestu (tudi pri naši - pregovorno zadržani publiki), prelevi v zabavo, in temu primerno je skupina tudi zaključila večer s Party in povabilom svojih oboževalcev na oder
Skupina, ki je bila zgrajena na temelju strtega srca in klaviatur z dvema oktavama, sedem let kasneje postavlja svoje začetke v šalo. Za marsikoga je le malo verjetno, da se je vse začelo z nekdanjo voditeljico hrvaške nacionalne televizije, ki jo je igra z melodijam, zanesla v družbo petih samosvojih glasbenikov, danes združenih v Lollobrigidi. Njihov novi album Pilula prinaša vse tisto, kar so nekateri pogrešali na predhodnjem: večji poudarek na Kleemarjevem synthu, agresivnejša ritemsekcija, bolj izrazit kitarski zvok. In ohranja vse tisto, zaradi česar so jih vzljubili in vzeli za svoje. Ob seveda neutrudni plesni aerobiki vokalistk in njunih "vesoljskih" oprav.
Prav do teh sklepov so včeraj prišli vsi tisti obiskovalci (s katerimi smo se pogovarjali), ki so imeli prvič priložnost poslušati njihov novi album Pilula v živo. Ogreto od synthritmov hrvaških Nipplepeople je občinstvo dočakalo Lollobrigido nekaj čez 22. uro. Katedrala Kina Šiška ni bila sinoči nabito polna, a zato popolnoma ustrezna za poplesavanje, ki ga zvoki Lollobrigide izsilijo od poslušalca. Bila pa je polnejša od njihovega zadnjega nastopa v njej, decembra 2010. Polnejši pa je bil tudi njihov repertoar z novimi skladbami. Seveda so ohranili tiste "poskusne" iz decembra 2010, kot je Ćolićeva priredba Pusti, pusti modu in takratni singel Kompjutera, ki so le z večjo intenziteto zgrabile zbrane.
A bilo je malce drugače. Če smo bili do zdaj vajeni, da je prvi glas skupine nekje v ozadju dopolnjevala črnolasa Petra, ki se je znala iz obrobne pojave v sekundi preleviti v nasproti pol Ide, temu tokrat ni bilo tako. Petra je namreč le dan pred nastopom postala mama, v skupini pa jo je nadomestila - vizualno zelo podobna - Lidija. Skupaj z Ido delujeta kot enakovredna pola, ki se treščita ob skupnih refrenih. Poslušalec prav v njemu najbolj znanih delih skladb dobi bolj občutek, da na vokalu ne gre več za dopolnjevanje, a kljub temu je vokalni duet močnejši kot še nikoli.
Ob domiselnih Idinih nagovorih, spremljavi Lidije, Marka na kitari, Jerneja na basu, Levija na bobnih in Kleemarja na synthu, se koncert, na katerem vsi stojijo na mestu (tudi pri našem - pregovorno zadržanem občinstvu), prelevi v zabavo, in temu primerno je skupina tudi zaključila večer - s Party in povabilom svojih oboževalcev na oder.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje