Popdiva, ki je v tri desetletja dolgi karieri prodala več kot 300 milijonov plošč, bo 5. februarja popestrila dogajanje na stadionu Lucas Oil, so sporočili z zveze NFL in NBC-ja, ki bo spektakel prenašal.
Gre za najbolj gledano oddajo leta v ZDA in posledično tudi najbolj gledan glasbeni dogodek. Lani si je nastop The Black Eyed Peas s Slashem in Usherjem na Super Bowlu med polčasom tekme ogledalo več kot 162 milijonov gledalcev v ZDA.
Najbolj zaželen termin za oglaševalce
Madonna se bo v glavni vlogi nastopajoče na odru Super Bowla pridružila zvenečim imenom, kot so Bruce Springsteen & The E Street Band, Prince, U2, Paul McCartney, The Who in Rolling Stones.
55-letna zvezdnica je tudi sicer polno zaposlena, saj snema nov album in po svetu promovira film W. E., ki ga je režirala, producirala in zanj napisana scenarij. V ameriške kinematografe avtorski izdelek Madonne (najbrž ne po naključju?) prihaja ravno dva dni pred spektaklom ameriškega nogometa, ki ga letos sponzorira Bridgestone Americas in velja tudi za najbolj zaželeni (in najdražji) dogodek za predvajanje tv-oglasov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje