Velenjski raper 6pack Čukur in štajerski "gospod Silvester" Alfi Nipič sta sinoči sredi igralniške oaze v Šentilju uprizorila svoje videnje razvoja slovenske glasbe, ko sta izmenično in tudi skupaj (ob pomoči posebnih gostov) ponujala v posluh vsem dobro znane skladbe v drugačni preobleki. "Tu smo zato, da združimo sile, generacije in naredimo kakovosten slovenski koncert ter se poleg tega skušamo še zabavati in pozabiti na vse drugo," je pred koncertom dejal Čukur.
Kot se je sinoči izkazalo v Šentilju, gre pri njunem sodelovanju predvsem za prepletanje generacij. Ne boste ju videli, kako Čukur poskakuje v narodni noši oz. Nipič niza rime. Obiskovalce sta sinoči s pomočjo Big Banda Vox pozdravila s klubsko atmosfero, kjer je bil vsak to, kar je. Največ sprememb je bilo mogoče zaznati pri Nipiču, ki se je skladb loteval s precej bolj raskavim glasom, kar je na trenutke postalo moteče sploh pri narodno-zabavnih klasikah, kot sta Ostal bom muzikant in Slovenija.
"Midva sva se spontano srečala in spontano posnela skupaj skladbo Dve plati. Spontano, toda z vso resnostjo, sva se lotila tudi pisanja aranžmajev za Big Band. S koncertom želiva dokazati, da je slovenska glasba še vedno vredna poslušalcev," je dodal Čukur.
Atipična predstavnika svojih "vrst"
Kombinacija je nenavadna toliko, kolikor so močni predsodki tako o enem kot o drugem ali, še natančneje, o žanrih, iz katerih prihajata. Toda tako Nipič kot Čukur nista nikoli slovela kot tipična predstavnika narodno-zabavne oz. zabavne in raperske scene. Medtem ko se je glas Avsenikov celih 18 let spogledoval z elektronsko glasbo (kot Tehno Alfi) in se večkrat odločil za nevsakdanja sodelovanja, ko je na primer združil moči z Domnom Kumrom, se je Čukur skozi leta vedno bolj oddaljeval od smeri, ki so jo začrtali njegovi raperski sopotniki.
Prvi keramičar med raperji je gradil zgodbe na vsakdanjih temah, le da so te ostale vedno v nekih varnih okvirih - stran od neposredne družbene kritike. Kar pa je mogoče tudi potreboval večer ob odsotnosti harmonike. Toda vseeno obiskovalec lažje "kupi" gentlemansko podobo Čukurja kot Nipičev drugačni glasovni izraz.
"Začela sva s tem namenom, da združiva sile. Glasbeniki moramo najprej med sabo razčistiti, da ustvarjamo dobro glasbo in da ne vsiljujemo, kaj je dobra glasba. Odločitev je na ljudeh, ki se odločajo na podlagi naših potez," je poudaril Čukur.
Večjih presenečenj v samem repertoarju ni bilo, medtem ko je Čukur postregel s klasikami Šluk šluk, Nor nate, Joj, Lolita, je Nipič posegel po starih adutih na čelu s Silvestrskim poljubom. Kot posebna gostja se je Čukurju ob izvedbi Playa Mobil pridružila ob refrenu Maja Založnik, ki je pred tedni iskala svojo priložnost v nemški različici resničnostnega šova The Voice. Ves čas pa sta ob prvih imenih večera stali ob strani spremljevalni pevki Tanja in Nina.
Čeprav je za Nipičem in Čukurjem stal Big Band, sta se trudila - na trenutke z nagovori celo preveč -, da bi se večer iztekel kot neke vrste "cross over" med veselico oz. žurom in vzdušjem iz nostalgičnega obdobja Franka Sinatre, ko so na odru pili in kadili ter z dušo pripovedovali skladbe (kar tudi navdušuje Čukurja).
Če potegnemo črto: z njunim sodelovanjem na odru, ki se zdaj seli v Velenje in morebiti še v druga mesta, so Nipičeve zimzelene skladbe dobile bolj funkovski izraz, Čukur pa je pridobil bogatejši zvok, ki ga ni mogoče izvabiti iz posnetih matric. Vsi, ki so vzeli njun skupni singel Dve plati za svojega, bodo v dobri uri dobili razširjeno zvočno podobo tega. Ostali pa ... Še vedno ju lahko ulovite ločeno - vsakega na svojem področju.
Več utrinkov s sinočnjega koncerta si lahko pogledate v spodnjem videu in galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje