Tehnološko podjetje, ki je imelo konec lanskega septembra več kot 9800 zaposlenih za polni delovni čas, mora po besedah glavnega izvršnega direktorja družbe Daniela Eka postati učinkovitejše. Kot je dejal, je upal, da bodo ohranili vzgon iz obdobja epidemije in da bodo zaradi široko zastavljenega globalnega poslovanja imuni na posledice upočasnjenega oglaševanja.
Kot poroča nemška tiskovna agencija DPA, je Ek oglaševanje spremenil v drugi vir dohodka podjetja poleg naročnin, hkrati pa se zatekel k dragim nakupom na področju podkastov.
"Pri naložbah sem bil preveč ambiciozen, zato smo vlagali hitreje od rasti naših prihodkov. To je razlog za zmanjšanje števila zaposlenih. Za vse v celoti prevzemam odgovornost," je še izpostavil Ek.
Spotify bo tako za odpravnine odpuščenih delavcev namenil 50 milijonov dolarjev.
Na krilih rasti iz obdobja pandemije je podjetje do konca lanskega septembra povečalo število zaposlenih za več kot 30 odstotkov oziroma za 2400 dodatnih delovnih mest. Tedaj je imel Spotify 456 milijonov strank globalno, od tega 195 milijonov plačljivih naročnikov.
Vrsta novic o odpuščanjih
Odpuščanja je v zadnjih tednih napovedalo že več tehnoloških podjetij. Tehnološka podjetja so namreč v času visoke inflacije in šibke gospodarske rasti utrpela nižje prihodke od oglaševanja. Ameriški tehnološki velikan Microsoft namerava v prihodnjih mesecih odpustiti skupno 10.000 zaposlenih, Google pa 12.000. Reze so med drugim napovedali tudi pri Twitterju, spletnem trgovcu Amazonu, v družbi za razvoj programske opreme Salesforce in v Googlovi krovni družbi Alphabet.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje