Yoel Roth, vodja oddelka za varnost in integriteto na Twitterju, je na tem omrežju zapisal, da je odpuščenih "približno 50 odstotkov zaposlenih po vsem podjetju", poroča BBC. Twitter je samo v zvezni državi Kalifornija odpustil skoraj 1000 ljudi.
Milijarder je medtem v svojem zapisu sporočil, da so vsem, ki so izgubili delo, ponudili odpravnine v višini treh mesečnih plač, "kar je 50 odstotkov več, kot je zakonsko zahtevano".
Medtem so odpuščeni delavci v četrtek vložili skupinsko tožbo, v kateri Twitterju očitajo, da jih je odpustil brez upoštevanja 60-dnevnega odpovednega roka, kar da je kršitev zvezne in kalifornijske zakonodaje.
Musk, ki je Twitter kupil za 44 milijard dolarjev, sicer vztraja, da so zaveze podjetja, da ureja vsebino oziroma moderira objave, "absolutno nespremenjene".
V petek, ko se je izkazalo, da bo delo izgubilo tisoče zaposlenih po vsem svetu, so se začela porajati vprašanja glede prihodnosti zaposlenih, zadolženih za odstranjevanje škodljivih objav.
Organizacije za varnost na spletu so sporočile, da bi lahko Musk sprostil politike glede moderacije vsebin in razveljavil prepovedi objavljanja za določene sporne osebnosti, vključno z nekdanjim ameriškim predsednikom Donaldom Trumpom.
Musk je nato v petek za "velik upad prihodkov" Twitterja okrivil "aktivistične skupine", ki da "skušajo uničiti svobodo govora v Ameriki".
A vodja oddelka za varnost in integriteto Roth je nato potrdil, da večina od 2000 zaposlenih, ki moderirajo objave, ni bilo odpuščenih. Na tem področju je bilo po njegovih besedah odpuščenih okoli 15 odstotkov delavcev, medtem ko je ta odstotek na ravni celega podjetja 50 odstotkov.
Roth je dodal, da je boj proti dezinformacijam še naprej "glavna prioriteta" pred ameriškimi kongresnimi in guvernerskimi volitvami, ki bodo v torek.
Interni dopis, poslan zaposlenim v petek, ki je pricurljal v javnost, pravi, da so bila množična odpuščanja "na žalost nujna za zagotovitev uspešnega napredovanja podjetja".
Musk se sooča z odhodi oglaševalcev
Večino prihodkov Twitter dobi od oglaševanja, nekateri oglaševalci pa se po Muskovem prevzemu podjetja umikajo. Med njimi so Volkswagen, General Mills, General Motors in Pfizer.
Musk medtem išče nove načine za zmanjšanje stroškov in povečanje prihodkov. Med drugim načrtuje zaračunavanje mesečne naročnine v višini osem dolarjev za uporabnike, ki želijo imeti ob uporabniškem imenu modro kljukico, ki potrjuje, da je profil njihov. Omenil je tudi, da bi bile objave ljudi, ki bi plačevali to naročnino, večkrat vidne, kar je sprožilo kritike, da želi Musk ustvariti dvotirni sistem, ki bi favoriziral ljudi, ki bi plačevali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje