Verigo Vkusno & točka (Okusno & pika) so v Rusiji vzpostavili, potem ko se je po začetku ruske invazije na Ukrajino februarja lani iz države umaknil McDonald's. Lokalno licenco so prodali Aleksandru Govorju, ki je novo znamko razkril junija.
Po dogovoru z McDonald'som so bili pri Vkusno & točki malo omejeni glede barvne palete in izdelkov, ki jih lahko uporabljajo – med drugim so se morali odpovedati prepoznavnemu zlatemu loku kot logotip, posloviti so se morali tudi od Big Macov, McFlurryja in McDonald'sove Big Mac omake.
"Popolnoma so predelali Big Mac – dodali so več zelenjave in spremenili omako. Načeloma je burger kul in drugačen, ampak še vedno pogrešam stari Big Mac," je povedal študent Mihail Proskunenkov.
Drugi odjemalec, Edgar Vardanjan, je bil bolj navdušen: "100-odstotno lahko rečem, da je burger zdaj boljši. Mislim, da so se sestavine malce spremenile, omaka je zdaj okusnejša."
Ohranjanje kontinuitete
Direktor podjetja Vkusno & točka Oleg Parojev je že decembra ob razkritju novega produkta napovedal, da se bodo sestavine in omaka spremenile.
A strategija njegovega podjetja je tudi osredotočanje na kontinuiteto, zato denimo slogani kot "Isti dvojni cheeseburger" in nov logotip, ki močno spominja na McDonald'sovo črko "M".
Vsi nad novim burgerjem sicer niso navdušeni. "Omaka, ki je bila glavna kvaliteta Big Maca, je zdaj malce bolj sladko-kisla," je potožil študent Vladimir. "In bombetka je v bistvu slabša. Mehkejša, nekako, z manj okusa, Big Hit hitreje razpade, ko ga ješ."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje