S temi besedami je odgovoril na vprašanje, ali bi se želeli ponovno vrniti v čas pesmi Led s severa, ko so dosegli svoj vrhunec popularnosti. Ne, zdaj raje plezajo na planoto, na vrhu katere je svet raven in varen, pravi Steržaj.
Skupina je v teh dneh izdala svoj novi studijski album Izhod. Popolni odmerek rokenrola, kjer iz ust Grege Skočirja rohnijo zrelejša besedila, bas Steržaja ne le spremlja, ampak na trenutke celo vodi ritemsekcijo, na čelu katere je neutrudni bobnar Jože Habula (ob pomoči Martina Janežiča - Buca na tolkalih), in kitarski spev Daniela Gregoriča in Zorana Čalića, se je že znašel na prodajnih policah.
"Album prinaša 12 novih komadov, ki so med sabo precej raznoliki, tako da se najde za vsako uho nekaj, je pa res, da se ti po 22 letih kariere izoblikuje neka prepoznavna rdeča nit, kar je bilo pri nas vedno šus in dobre melodije," je napisal Steržaj. Naslov albuma je Izhod, ki pomeni izhod iz labirinta vsakdanjih življenjskih situacij, s katerimi se spopadamo v teh ne najbolj optimističnih časih.
Z novim albumom je za skupino prišlo tudi novo sodelovanje. Big Foot Mamo je tako prvič popestril ženski vokal. "Nalašč nismo hoteli delati dueta v slogu BFM featuring znana slovenska pevka, ker smo hoteli, da je v funkciji vokala, ne pa da se šlepamo na znano ime. Nino je izbral producent, gre za prijetno dekle, ki v Londonu študira glasbo. In ja, prvič, da smo delali duet s pevko," je razložil Alen.
Rock je postal gverila
Sicer pa je basist, ki se je igranja kitare naučil popolnoma sam in svoje vzornike iskal v Stingu, Stevu Harrisu, Billu Wymanu in Johnu Taylorju, razočaran nad trenutnim stanjem slovenske rockovske scene. "Rock je postal gverila! Osrednji mediji (beri: komercialne radijske postaje) se mu izogibajo in dajejo vtis, kot da (dobrega) rocka v Sloveniji ni, vse se dogaja underground, oziroma na terenu - na koncertih. Tam vidimo, da so ljudje prekleto lačni dobrega rock'n'rolla."
Steržaj meni, da je težava predvsem v tem, ker za mlade rockovske skupine ni več infrastrukture: "Z videospoti se ne morejo promovirati, ker ni močnih oddaj; glasbe ne morejo spraviti do ljudi, ker komercialne radijske postaje vrtijo samo 8 odstotkov slovenske glasbe (pa še to samo lahkotni poprock). BFM smo se nekoč kalili kot predskupina Sokolom in tako prišli do uspeha na terenu (gverila, ja!), danes predskupine nihče ne posluša, občinstvo pred dvorano čaka na nastop glavnega benda."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje