Novomeška skupina, ki je v zadnjih petih letih na prizorišče prinesla drugačnost, se v poletnih mesecih s koncertiranjem pripravlja na "noč D". Medtem ko njihove uspešnice z albuma Katere barve je tvoj dan počasi postajajo zimzelene, fantje promovirajo nov izdelek.
Pesmi z Ure letenja za ekstravagantne ptice so že konec preteklega leta odmevale po klubih, čeprav plošča še ni prišla na prodajne police. O uspešnosti njihove promocijske taktike, o kakovosti in še čim je v imenu celotne skupine, ki jo sestavljajo Dušan Obradinovič - Obra, Marko Turk - Tučo, Nikola Sekulović in Boštjan Grubar za MMC spregovoril pevec skupine Tomislav Jovanovič - Tokac.V eni izmed revij so vas pred kratkim opisali, da ste redek slovenski kakovostni band? Kako bi vi opredelili besedo kakovost?
Kakovost je poliranje, brušenje in dolgotrajnost. Mi smo že v primernih letih, da kakovostno izvajamo.
Mar to pomeni, da v mlajših leti niste bili?
Na začetku je mladostniška energija, ki ima svoje dobre lastnosti. Potem pa postaneš zrelejši, in to vse zmešaš v lonec v eno mineštro, da se vidi, ali so notri prave začimbe.
Kaj je treba, da danes postaneš kakovosten? Kaj bi svetovali mladim nadobudnim skupinam, ki vas štejejo za vzornike?
V neki fazi v življenju imaš energijo. Z leti pa te požrejo življenjske resnice in problemi. Treba je vztrajati. Pa ljubezen premaga vse.
Predvidevam, da bo nastop s simfoničnim orkestrom v Križankah neke vrste vrhunec tega leta. Kam pa bo skupina šla po koncertu? Se nameravate umakniti za nekaj časa?
Mi nimamo neke taktike, ker je Slovenija tako majhen prostor in po mojem mnenju se ni dobro pojavljati preveč, ker je premajhen prostor. Ampak mi zae zdaj še nismo dobili te pripombe, da nas je preveč. No, počasi nam že govorijo to.
In kako nameravate utišati te govorice?
Na dopust bomo šli.
Dosegli ste mednarodno slavo, poslušajo vas na Filipinih. Na kateri tuj trg še nameravate prodreti?
Na Luno pa na Mars. (smeh)
Promocijo prejšnjega albuma ste začeli na radijskih valovih, tega na televizijskih z videospotom Google me in po klubih. Kje je bolje začeti?
Promocijo smo začeli delati po klubih, ker je to bilo malo drugačno. Nas vedno zanima drugačnost. Plošča sploh še ni izšla, mi pa smo jo že začeli promovirati in ljudje so bili malo začudeni. To je dobro, ta dejavnik presenečenja. Kaj pa v Sloveniji lahko narediš za dobro promocijo? Narediš dobro ploščo.
Ko se omenja vaša skupina ljudje, navadno začnejo govoriti o pesmih z albuma Katere barve je tvoj dan. Toda vi ste ustvarjali že mnogo prej. Kako je z uspešnicami s starih albumov? Se tudi te počasi prijemajo med poslušalci?
Pesmi iz albuma Katere barve je tvoj dan so se bolje prijeli kot s prejšnjega albuma. To je običajno. Vedno tako, da nova plošča potegne vse za sabo. Smo imeli tudi nekaj zimzelenih pesmi, ki so se vrtele po radijskih postajah, samo ljudje niso vedeli, kdo jih izvaja. Niso povezali zvoka in slika. Zdaj je slika in zvok.
Čeprav ste med najbolj prepoznavnimi skupinami pri nas, se vam še vedno zgodi, da so dvorane na pol prazne oziroma polne?
To je realnost v Sloveniji. Vsak hribček ima svojo filozofijo. Nekje pridejo v gručah, drugje ne. Večinoma so ljudje veseli, da pridemo. Nas število ne moti, nismo mahnjeni na to, da pride 2.000 ljudi, važno je, da je dobra zabava.
Je nastop zaradi obiskanosti kaj drugačen?
Ne, nimamo kaj spreminjati. Ne pripravljamo nobenih posebnih svetlobnih učinkov, glasbenih gostov, ampak enostavno dajemo vse od sebe.
Za Dan D velja, da je spremenil potek 20. stoletja. Se tudi vi vidite, da ste v trenutku, ko ste začeli osvajati s pesmijo Čas, spremenili našo sceno?
Vedno bolj se počutimo kot ena vojaška formacija, če gremo na oder. Drugače smo sproščeni, ko se gre na oder, pa damo čelade na glavo.
Dan D - Google me
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje