Posebno ponudbo vodi in pripravlja novinarka Jasna Krljić Vreg. Foto: Arhiv RTV Slovenija
Posebno ponudbo vodi in pripravlja novinarka Jasna Krljić Vreg. Foto: Arhiv RTV Slovenija

Spremembo scenografije je pripravil Tomaž Marolt, nova špica pa je delo zunanjega sodelavca z umetniškim imenom Seti Bukowsky. Vsebino bodo popestrili z izjavami znanih Slovencev o njihovih potrošniških izkušnjah, kot vedno pa ne bo manjkalo zanimivih tem - od tega, ali bodo pri naslednji napovedi dohodnine upoštevane kakšne dodatne olajšave do testiranja shujševalnih copatk. V osrednjem delu oddaje se bodo pogovarjali s Sanjo Smiljanić, urednico in voditeljico oddaje Potrošniška koda na Hrvaški televiziji, kjer imajo podobno oddajo že pet let.

Vsak petek po Slovenski kroniki
Oddaja, ki je od marca 2008 na sporedu vsak petek po Slovenski kroniki, bo še naprej dolga 20 minut. Ustvarja jo ožja ekipa: novinarke Ines Kočar, Maja Lakič Kraševec, Maja Nemec in Vlasta Tifengraber ter mladi sodelavec Viki Twrdy, sicer študent prava. Oddajo ureja Natalija Gorščak, Saša Lušina je producentka, Vladimir Suhi, Vojko Boštjančič in Magda Lapajne izmenično režirajo, Neva Rupnik, Vanja Strah in Tina Šušteršič so izmenjaje tajnice, delo vseh navedenih pa predstavlja novinarka in voditeljica Jasna Krljić Vreg.

Oddajo soustvarjajo tudi snemalci in asistenti na terenu, montažerji, kamermani v studiu, asistenti režije, tonski mojstri, videomešalci, grafiki, operaterji virtualne scenografije, tehnični vodje, lučkarji ... Prav vsakdo, podpisan pod oddajo, prispeva svoj delček k dobri oddaji.

Doslej rešili že več kot sto težav
Od začetkov, pred dvema letoma, ko je oddaja nastajala v sodelovanju z Evropsko unijo in Zvezo potrošnikov Slovenije, si je pridobila reden krog gledalcev, ki v povprečju znaša 120.000. Na socialni mreži Facebook redno komunicirajo s člani skupine in prek te skupine tudi testirajo nekatere izdelke.

Doslej so rešili že več kot sto težav posameznih potrošnikov, dosegli, da so trgovci kupcem vrnili denar oziroma da so storitev opravili, kot je bilo dogovorjeno. Trgovci pogosto uredijo težavo že ob klicu iz uredništva Posebne ponudbe. Na kredibilnost, ki jo uživajo med trgovci in podjetji na eni ter gledalci na drugi strani, so najbolj ponosni, saj se je pokazalo, da je vztrajno iskanje odgovorov z obeh strani edina prava pot do rešitve težave.

V oddaji obravnavajo tudi ekološke teme, saj uredništvo meni, da je potrošništvo povezano z ekologijo in da se osveščen potrošnik zaveda, kakšne so posledice pretiranega potrošništva v naravi.