Koreograf Anže Škrube (levo) in modni oblikovalec Zoran Garevski sta združila moči pri podobi slovenskih evrovizijskih predstavnikov. Foto: MMC RTV SLO
Koreograf Anže Škrube (levo) in modni oblikovalec Zoran Garevski sta združila moči pri podobi slovenskih evrovizijskih predstavnikov. Foto: MMC RTV SLO

30 odstotkov mojih stvaritev je črnih. Lahko pogledate moje oddaje, na primer Piramido, kjer je črnina na vsakih šest mesecev, za Pravo idejo pa se ne spomnim, kdaj je bila črna.

Garevski o očitkih, da prisega le na črno barvo.

Upoštevati smo morali dejstvi, da je Evrovizija šov in da so člani zasedbe klasični glasbeniki.

Anže Škrube o koreografiji.
Podoba Quartissima in Martine

Podoba godalnega kvarteta se ne bo kaj dosti spremenila, medtem ko bo Martina Majerle po besedah Zorana Garevskega "kot prelep kip na odru". Modni oblikovalec je za MMC povedal, da je navdih za obleko, s katero je poudaril ženske obline, črpal iz obdobja secesije. "Iz nje smo hoteli narediti nežno žensko, ki je nekako tudi ideal lepote - Afrodito," je pojasnil modni oblikovalec.

Garevski: Težili smo k brezbarvnosti kipov in skulptur
Dolžina obleke se Garevskemu ne zdi pomembna, je pa razkril, da so težili k brezbarvnosti kipov in skulptur. Poiskali so kožno barvo blaga, ki se v celoti ujema z Martinino barvo kože in las. Z izbiro barve je še enkrat dokazal, da to, da se sam oblači v črnino, ne velja za njegove modele.

Na desni si lahko ogledate videointervju z Garevskim in Škrubetom.
Škrube koreografiji dal le piko na i
Vsekakor pa na odru ne bodo stali kot kipi. Za to je poskrbel že Miha Alujevič, prvotni koreograf in režiser zasedbe, njegovo delo pa je nadgradil Anže Škrube, ki je priznal, da s koreografijo ni bilo veliko dela. Na vajah so samo preiskušali njihove sposobnosti. "Težava je, ker so godalci, korake pa je težko uskladiti z godali, kaj šele, če se zberejo štirje godalci in je treba narediti izdelek, ki bo zanimiv," je pojasnil koreograf.

Z režiserjem so merili na več vizualnih učinkov, kot so jih prikazali na Emi. Škrube se zaveda, da je pri šovih zelo tanka meja med tem, kaj je okusno, in tem, kaj ni. Mladi koreograf se je za scenski nastop še dodatno potrudil. "Napisal sem celo vse kadre, ki naj bi bili najbolj pomembni za koreografijo," je pojasnil Škrube, ki letos prvič sodeluje na evrovizijskem spektaklu.

Garevski in Škrube debitanta na Evroviziji
Prav tako je letošnja Evrovizja prva za modnega oblikovalca, ki se je vsa ta leta otepal sodelovanja zaradi velikega vala komentarjev, ki spremljajo evrovizijski šov. Vendar se Garevski, ki bo letos stiskal pesti za Francijo, dobro zaveda, da gre pri Evroviziji za nastop. "Mi smo samo en majhen delček tega in večkrat mi ni prav, da celotna odgovornost za neuspeh pade na oblačila in koreografijo, za uspeh pa nikoli. Mi smo desetodstotni delež v vsem, ostalo je tehnična plat, ki je ljudje, ali ne razumejo ali ne poznajo," pojasnjuje Garevski, ki se kljub vsemu zaveda, da so okusi različni, in je zato pripravljen na kritike, predvsem pozitivne.

Klavdija Kopina

30 odstotkov mojih stvaritev je črnih. Lahko pogledate moje oddaje, na primer Piramido, kjer je črnina na vsakih šest mesecev, za Pravo idejo pa se ne spomnim, kdaj je bila črna.

Garevski o očitkih, da prisega le na črno barvo.

Upoštevati smo morali dejstvi, da je Evrovizija šov in da so člani zasedbe klasični glasbeniki.

Anže Škrube o koreografiji.
Podoba Quartissima in Martine