"Ko ljudje slišijo pesem, si zapomnijo besede. Toda včasih želi didžej vso slavo le zase. Razmerje bi moralo biti pol-pol. A zgodi se, da ko pesem postane uspešnica, si lahko dobi didžej sam priskrbi nastope, zato raje uporablja samo svoje ime ob njej," je za MMC pojasnil glas za skladbami Boba Sinclara (World, Hold On, Together, Piece Song) in nekaterimi največjimi plesnimi uspešnicami preteklega desetletja: Watch The Sunrise (Axwell), Sound of Violence (Cassius), Take Me Down (Alex Gaudino), Somewhere Beyond (Michael Gray), Listen to the Voice Inside (Yves La Rock), Helter Skelter, She Freks (the Shapeshifters) ...
Edwards je svoje izkušnje začel nabirati v 90. letih prejšnjega stoletja, ko se je začel spogledovati z deep housom (podzvrstjo housa, ki je vsebovala elemente džez-funka in soula). V svet elektronike je stopal skupaj s Charlesom Websterjem in največji pečat pustil s skladbo Future Love, ki sta jo izdala pod Websterjevim psevdonimom Presence.
"Ko sem začenjal, so pri ustvarjanju housa uporabljali pevce, ki niso bili toliko znani. Zato sem moral zgraditi svoj ugled. Zame je sicer najpomembneje, da sem tudi pisec besedil. Jaz napišem vse besede za vse skladbe, na katerih pojem in so postale svetovne uspešnice. Tako me je spoznalo več ljudi, kar je dobro. In didžeji si želijo pesem od Steva Edwardsa," je dejal pevec, ki bo eden izmed nastopajočih na nocojšnjem šestem Ritmu mladosti, ki bo potekal na obrobju trgovinsko-obrtne cone v Ljubljani.
Edwards je pravi preboj doživel ob boku francoskega dueta Cassius s skladbo The Sound Of Violence. "Vedel sem, da je dobra, ko sem napisal besedilo. Bil sem v eni izmed kavarn v Montmartru v Parizu in besede so kar poletele v dnevnem spancu kot poezija. Pesem, ki jo je nato izdelal Cassius, je bila enkratna. Združila sva dve stvari skupaj in bum! Gre za francosko elektronsko-plesno glasbo na vrhuncu. Še vedno je moja najljubša skladba," je pojasnil Edwards.
Rad se spominja "dobrih starih časov" elektronske glasbe. Za danes pa pravi: "Uspeh elektronsko plesne glasbe se je zgodil, ker so v ZDA končno sprejeli house v velikem slogu. In potem so že uveljavljeni pevci skočili na zmagovalni voz."
32-letni pevec pravi, da nima ključa pri izbiranju sodelovanj: "Če hočem, jih tudi izpeljem. Toda rad delam različne stvari, ki imajo pravo substanco. Niso mi všeč vsa tista 'Take me higher' s*****."
Kot zanimivost lahko omenimo, da Edwards v skupini Lords of Flatsbush deli svoje znanje skupaj z nekdanjim članom Arctic Monkeysov, basistom Andyjem Nicholsonom in članom zasedbe Milburn Louisom Carnallom. Poleg njih pa skupino sestavljata še Phil Jones in Nic Burke. "Vsi so moji prijatelji iz Sheffielda, kjer tudi živim. Ustanovil sem Lords of Flatbush in jih vprašal, ali želijo igrati z mano. Vsi so bili za stvar. Moj partner v Moskow Edwards Projectu pa je Joe Moskow iz britanske zasedbe Reverend & the Makers," je še pojasnil Edwards.
K. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje