Izbor za mis Slovenije že nekaj let ni več osredotočen (zgolj) na zunanji videz tekmovalk, ampak v ospredje vse bolj postavlja podjetništvo, turizem, modo, marketing. Letošnji izbor je usmerjen v podjetništvo na podeželju.
Za naziv mis Slovenije se letos poteguje 16 mladih žensk, starih od 19 do 26 let, ki prihajajo z vseh koncev Slovenije. Finalistke se bodo za krono najlepše v državi potegovale v nedeljo, ob 20. uri na prireditvi v Braslovčah, kar pa bo le zadnji kamenček v mozaiku tega izbora. Vseh 16 se namreč že mesece udeležuje različnih projektov in se preizkuša v izzivih s področij podjetništva, turizma, športa, vzgoje in izobraževanja, kulinarike, kulture ...
In kdo so finalistke, ki se bodo potegovale za krono iz rok za zdaj še aktualne mis Slovenije, Maje Čolić?
Preoblikovanje iz klasičnega lepotnega izbora v projekt z vsebino
Projekt mis Slovenije je sicer od leta 2016, ko je licenco prevzela zdajšnja nosilka Jelka Verk, doživel kar nekaj sprememb, ključna pa je, pojasnjujejo, da se je iz klasičnega lepotnega tekmovanja preoblikoval v projekt z vsebino. Tekmovanje tako danes deluje pod sloganom "Podpirajmo slovensko in podprimo Slovenijo", pri katerem sodelujejo tudi številna podjetja.
Vsako leto finalni večer poteka v enem manjših slovenskih krajev – letos so to Braslovče –, saj si prizadevajo podpreti različne kraje, "prav tako pa ne želimo celotnega dogajanja projekta usrediščiti samo v enem slovenskem mestu". Pri tem organizatorji izpostavljajo pomen, ki ga imajo Braslovče za slovensko kulturno dediščino – tamkajšnji grad Žovnek je bil namreč prvotni sedež celjskih grofov, katerih grb s tremi zvezdicami danes ni le simbol Celja, ampak je tudi del slovenskega grba.
"V sodelovanju z Občino Braslovče smo letos pripravili kar nekaj aktivnosti, vsebinskih dogodkov, skozi katere so kandidatke razvijale svoje potenciale in s tem prispevale k razvoju in promociji Občine Braslovče. Dekleta so se preizkusila v izzivih na področju podjetništva, turizma, športa, vzgoje in izobraževanja, kulinarike, kulture in še mnogo več. S projektom pa smo pod sloganom “Podjetništvo na podeželju” poudarili, koliko priložnosti za poslovne uspehe to območje ponuja," razlagajo organizatorji izbora.
Tekmovalke so tako sodelovale na kongresu podjetnikov savinjske regije, pridružile so se prostovoljcem v delovni akciji obnove gradu Žovnek, obiskale so tamkajšnje vrtce, sodelovale na dobrodelni Braslovški odprti kuhni, se družile na dnevu hmeljarjev, ki predstavlja tudi občinski praznik občine Braslovč ipd. Poleg tega so dekleta v različnih dogodkih in projektih od blizu spoznavala podjetništvo od njegove zasnove do uspeha – obiskala so različna podjetja, pod mentorstvom Jureta Kneza so si izdelale načrt z vizijo in cilji, ki jih želijo doseči v življenju, spoznale so delovanje podjetniškega pospeševalnika, na koncu pa so se na posebni delavnici oz. Hackathonu – Kreativnica22 razvijale svoje ideje za nove izdelke – zmagovalno skupino so sestavljale Kristina Mihelčič, Hana Klaut, Teja Tripković, Klara Šmigoc in Larisa Brumec z idejo zapestnice.
Nekaj fotoutrinkov z dogodkov, ki so se jih udeležile finalistke v zadnjih mesecih, si lahko ogledate v galeriji spodaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje