Tinkara od sodobnih glasbenih izvajalcev rada posluša Dan D, Melodrom, Silence, Adele, Coldplay, Imogen Heap. Foto: BoBo
Tinkara od sodobnih glasbenih izvajalcev rada posluša Dan D, Melodrom, Silence, Adele, Coldplay, Imogen Heap. Foto: BoBo

To je dobro, popularnost. Pomeni, da si zanimiv, da te spremljajo. Ljudi, publiko, novinarje ipd. pa znane osebnosti same usmerjamo - meni je najpomembnejše to, da sem popularna zaradi stvari, ki jih počnem v svojem profesionalnem svetu, ne pa v svoji dnevni sobi. Zasebnosti nikoli nisem marala izpostavljati, mislim, da me po tem že poznajo pa več ne drezajo.

O popularnosti

"Res je, sem zelo srečna ... se pa tudi jaz kdaj spotaknem, a si hitro opomorem ... najbrž zato, ker sem optimist," opisuje svoje življenje Tinkara Kovač, ki je do zdaj zavrnila vse revije, ki so jo povabile k (pol)golemu poziranju.

Gostja MMC-jeve spletne klepetalnice pripravlja nov album, ki bo, kot sama pravi, drugačen od prejšnjih - to bo zbirka enajstih priredb skladb iz jugoslovanske in slovenske scene iz 70. in 80. let, na albumu pa bodo vzdušja nekoliko bolj filmska, vključeval pa bo tudi več elementov elektronske glasbe: "Tokrat bo album govoril o drugih ljudeh in bom v njem pisala zgodbe ljudi, prijateljev, znancev, ki so se me dotaknili. Vmes pa bom uporabljala zvoke iz vsakdanjega življenja in jih pretvorila v ritme, glasbo. Tako da boste imeli občutek, da mojih pesmi ne poslušate, ampak se sprehajate skozi njih!"

Celoten klepet si lahko preberete tukaj.

Tinkara je bila nekaj časa odsotna s slovenskega glasbenega prizorišča, a pevka v tem času ni lenarila: "Materinski dopust.... na glasbenem področju pa sem ustvarila svojo šolo petja in flavte od 0 do 100 let, odprla sem svojo založbo, napisala veliko besedil in glasbe, par sodelovanj in zdaj kunčujem posebni projekt, ki bo izšel čez en mesec." In kakšen je občutek biti spe na glasbenem prizorišču: "Lep občutek. Je pa vse drugače, na novo se učimo zakonitosti šovbiznisa. Internet je vse spremenil. Pa na dobro, bi rekla. Le znati ga je treba uporabljati na pravi način. Kar naenkrat mi je moja publika bližje in ima vpogled v proces ustvarjanja. To bo še zabavno ..."

Tinkara svetuje mladim glasbenikom, da čim bolje izkoristijo Facebook kot dobro promocijsko orodje, svetuje pa jim še, naj se trudijo, da bi imeli čim več koncertov v živo, saj ravno ti naredijo razliko med glasbeniki in tistimi, ki si to želijo biti. Kovačeva je na vprašanje, ali se finančna kriza pozna tudi v glasbeni industriji, odgovorila, da je predvsem manj koncertov, ravno od njih pa slovenski glasbeniki živijo.

To je dobro, popularnost. Pomeni, da si zanimiv, da te spremljajo. Ljudi, publiko, novinarje ipd. pa znane osebnosti same usmerjamo - meni je najpomembnejše to, da sem popularna zaradi stvari, ki jih počnem v svojem profesionalnem svetu, ne pa v svoji dnevni sobi. Zasebnosti nikoli nisem marala izpostavljati, mislim, da me po tem že poznajo pa več ne drezajo.

O popularnosti