Najboljšim po mnenju komisije - avtorji zmagovalne skladbe so klaviaturist Jani Bas, pevec Matevž Šalehar in kitarist Uroš Primožič; pri snemanju je sodeloval tudi dekliški pevski zbor Sirene iz Kamnika - sledijo ION s pesmijo Your Life, Glam in Najino nebo ter Jacuzzy & Los Ventilos s skladbo Alarm. MMC se je pogovarjal z zmagovalci festivala, predstavljamo pa vam tudi tri zasedbe, ki so jim za petami.
Skupina Tribute 2 Love se je leta 2005 zbrala v Ljubljani, v njej sodelujemo izkušeni glasbeniki, ki pa rock odkrivamo na novo, od korenin, kot majhni otroci. Čudimo se temu, kako enostaven in lep je lahko svet, če ga interpretiraš s pomočjo štirih akordov.
Kako bi opisali svoj glasbeni slog?
V slogi je moč. Parafraziramo lahko Keitha Richardsa in rečemo, da nihče od nas ni nič posebnega, skupaj pa sploh nismo slabi. Tehnično gledano, se slog spreminja od bluesa in countryja do rocka in občasnega funka. Najboljša lastnost našega sloga pa je, da so v skladbah uporabljeni preizkušeni, standardni vzorci, ki že v prvem trenutku zvenijo domače.
Kakšen odnos imate do glasbenih tekmovanj? Ali se vam zdi, da je to v vsakem primeru oblika promocije, ne glede na uspeh?
Ne gre toliko za tekmovanje kot za sodelovanje. Tudi med enakimi pa je vedno nekdo prvi. Promocija je vsak uspeh, tudi skromen, neuspeh pa je zgolj način gledanja. Lahko tudi mižimo.
Preberite še:
MMC verjame v ljubezen (in rock)
Domača glasbena scena je velika skrivnost. Živi skrita na spletu, v iPodih in mobilnikih, vsake toliko oziroma manj kot pred desetletjem pa se pokaže in stopi na oder. O videospotih ne vemo veliko, bilo bi pa super, če bi se dalo posneti takšnega, ki bi bil (obenem s televizijskim formatom) gledljiv (prepoznaven) tudi na telefonskem ekrančku oziroma na zaslonu iPhonea.
Res je, da za igranje najraje uporabljamo inštrumente, ki so starejši od nas in da glasba nedvomno zveni, kot bi prihajala iz časa naših staršev, a bi bilo grozno, če bi se času pustili povoziti.
Kakšen je vaš odnos do spletne izmenjave glasbenih vsebin?
Kot smo spoznali na enem svojih zadnjih koncertov v Ljubljani, bi spletna izmenjava glasbe lahko bila ključna: polovica obiskovalcev je bila mlajša od 15 let, videli smo se prvič v življenju, niso na naši mailinglisti, skakali so dve uri in dalo bi se celo reči, da so naše skladbe poznali oziroma jim vsaj niso bile tuje. Ob dvanajstih, ko z Bavarca odpelje zadnji avtobus, so izginili.
Edina razlaga, ki nam je padla na pamet: za nas so izvedeli prek naše spletne strani na Myspaceu, kjer so poslušali tudi skladbe.
Ali je videospot še vedno tako pomemben za glasbeno skupino ali izvajalca, kot je bil pred desetletjem?
Mislimo, da ne. Kot razlagajo modrejši med nami, pa je videospot še vedno ključna sestavina podobe skupine.
K. J./A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje