Na futuristični naslovnici koledarja je osa, zaščitni znak kluba. Foto: MMC RTV SLO
Na futuristični naslovnici koledarja je osa, zaščitni znak kluba. Foto: MMC RTV SLO

Tradiciji se tudi letos niso izneverili. Ekipa projekta - fotograf Aljoša Videtič, oblikovalka Maja Lesjak in vodja projekta Mitja Gavriloski, je 12 fantov - vsak krasi en mesec, upodobila kot novodobne junake, ki so usposobljeni za vse vrste opravil.

Ideja za takšnimi fotografijami je bila, da rokometni heroji "varujejo" tako športne navdušence kot tudi vse ljubitelje futurističnega, zanimivega, lepega in tudi odbitega.

Koledar Rokometnega kluba Gorenje s svojo mladostno, svežo, "stripovsko" izvedbo z zgodbo o vzorih - superherojih med drugim nagovarja tudi mlajšo, generacijo "Facebooka" na eni strani, na drugi pa se obrača tudi k ženski populaciji.

V galeriji so oglejte, kateri rokometaš si je "prisvojil" kateri mesec.