Decembra bodo imeli zaradi obilice družabnih dogodkov polne roke dela tudi frizerji. Foto: MMC RTV SLO
Decembra bodo imeli zaradi obilice družabnih dogodkov polne roke dela tudi frizerji. Foto: MMC RTV SLO
Veliko poslovnih dogovorov se zgodi ob neformalnem druženju. Foto: MMC RTV SLO

V Cvetličarni Mediapark je vodilna slovenska blagovna znamka lasne kozmetike priredila praznovanje skorajšnje 100. obletnice obstoja. Druženje s koktejli je "uradno" odprl nastop mezzosopranistke Irene Yebuah, med katerim so se po odru sprehajale manekenke z ekstravagantnimi pričeskami izpod prstov frizerjev studia Subrina in v kreacijah modnega oblikovalca Garevskega.

Program je povezoval zveneči glas (in samo glas) Jureta Longyke, ki je zgodovino blagovne znamke "zapakiral" v globlja življenjska vprašanja. Po premoru je oder zavzela odlična Jadranka Juras s spremljevalno skupino, sledil pa je nastop plesalk (kot se za dogodek, povezan z lasno kozmetiko spodobi, so bila vsa dekleta dolgolasa).

Tudi Demeter je bil tam
Med obiskovalci zabave, ki se je nadaljevala ob zvokih DJ-jeve glasbe, smo poleg pomembnežev iz podjetja, ki je praznovalo visoki jubilej, med 'vipovci' opazili Demetra Bitenca (seveda!), "atomičnoharmoničnega" Janija Pavca, stilista Roka Lasana in znanega ljubljanskega frizerja Steva Pavloviča.

Veliko poslovnih in zasebnih dogovorov pa se je gotovo zgodilo tudi v ledenomrzli "kadilnici" na prostem.

Začetki Ilirije segajo v začetek prejšnjega stoletja, natančneje v leto 1908. Njen ustanovitelj Franc Golob je skupaj s šestimi sodelavci ustanovil podjetje GOLOB & KO in začel proizvajati izdelke za čiščenje čevljev in usnja, na katerih se je prvič začela uporabljati znamka Ilirija. Danes ima skupina, ki nosi ime znamke, več kot 350 zaposlenih, v ospredju pa je program lasne kozmetike.

A. K.