Trnfest - že 21. po vrsti - v ljubljanskem KUD-u Franceta Prešerna se je kot običajno začel s koncertom, ki jih bo letos kar 22 v 33 večerih, še preden pa so na oder stopili Fake Orchestra, je svojo razstavo Trnow vs. Rog v galeriji odprl mladi umetnik Tilen Mihelič Kurent.
Na živobarvnih slikah, v katere je vključil tudi različne predmete, je študent kiparstva na svojstven način upodobil dve ljubljanski okolji – Trnovo, kjer živi, in staro Rogovo tovarno, kjer ustvarja.
Nekaj njegovih del si lahko ogledate tudi v spodnji fotogaleriji. Po odprtju razstave se je dogajanje preselilo na dvorišče, kjer so nekateri že stali pred stojnico s koruzo, ki tudi letos stane dva evra, večina pogledov obiskovalcev vseh generacij pa se je usmerila proti odru, kjer je glasbeni del Trnfesta odprla domača zasedba Fake Orchestra.
Od razstave do koruze in odra
Njihovo "preoblačenje" ljudskih pesmi v popevkarske, džezovske, etno in funkovske aranžmaje se je izkazalo za pravo koncertno izbiro za odprtje festivala, saj so ob njihovem žanrskem mišmašu migali obiskovalci vseh starosti – od dečka, ki je cel koncert preplesal kar na odru s skupino, do starejše gospe, ki se je plesu prepustila z malo bolj varne razdalje ob šanku.
Po uro in pol dolgem nastopu, kjer se je za nekajkrat časa zazdelo, da se je izkušena sedemčlanska zasedba spustila v improvizirani "jam session", so se tisti, ki se še niso naveličali plesa, lahko preselili v dvorano, kjer sta za DJ-program skrbela Bakto in Zhe.
Večina obiskovalcev pa je raje ostala na dvorišču in se posvetila družabnemu delu festivala – kramljanju in nazdravljanju s starimi kolegi, dolgo "izgubljenimi" znanci in znankami, nekdanjimi sošolci in sošolkami ter novimi prijatelji, spoznanimi na Trnfestu.
Blaž Tišler
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje