Urad za oglaševalske standarde je zaradi reklamne kampanje italijanske modne hiše dobil več kot 150 pritožb jeznih Britancev, ki jih je zaskrbelo, da fotografije z noži "oboroženih" manekenk in manekenov dopuščajo in celo poveličujejo nasilje in zločine.
"To je norčevanje!"
Sporne fotografije so bile sicer objavljene že oktobra, v časopisu Times pa so oglas za modno hišo Dolce & Gabbana natisnili ravno ob članku o nasilju s hladnim orožjem. Marsikdo je takrat pomislil, da se uredniki norčujejo iz bralcev, ki živijo v državi, kjer je nasilja vedno več.
Hotela sta se le vrniti v čas Napoleona
Pri modni hiši Dolce & Gabbana pravijo, da so z močno stiliziranimi oglasi skušali samo posnemati umetnost z začetka 19. stoletja - fotografije naj bi spomnile na čas, ko je Evropo osvajal Napoleon. Britanski urad za oglaševalske standarde pa vztraja, da fotografije lahko spodbudijo "resne prestopke", oblikovalca Dolce in Gabbana pa naj bi se obnašala zelo neodgovorno.
Italijana, ki sta svojo prvo kolekcijo pokazala leta 1986, od leta 2005 pa zasebno nista več par, sta pojasnila, da se zaradi oglasov niso pritožili nikjer drugje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje