Pri H & M-u so dosegli dobiček, ki pa je bil zaradi slabe prodaje in zvišanih stroškov manjši od pričakovanega. Dobiček podjetja pred obdavčitvijo je v četrtletju, ki se je končalo z zadnjim dnem novembra, znašal 464 milijonov evrov, kar je 25,9 milijona evrov več kot v enakem obdobju lani. Pričakovali so, da se bo dobiček zvišal za od 46,6 do 86,4 milijona evrov.
Dobiček bodo pri švedskem koncernu v prihodnje večali s širitvijo na trgu. Načrtujejo odprtje 150 novih prodajaln. Svojo prisotnost želijo povečati predvsem v ZDA, Španiji, Nemčiji, Veliki Britaniji, Franciji in Kanadi. Hkrati bodo pospešili kataloško in spletno prodajo svojih produktov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje