Fieldova spremlja junakinje Seksa v mestu že 15 let in se označuje za 'peto' izmed deklet. Foto:
Fieldova spremlja junakinje Seksa v mestu že 15 let in se označuje za 'peto' izmed deklet. Foto:
Patricia Field nedvomno pusti vtis. Foto: EPA
V drugem delu Seksa se dekleta iz mesta selijo v - puščavo. A to jim garderobne opcije očitno le še poveča. Foto: Kolosej
Razkošje barv, form in krojev. Patricia Field nikdar ni znala biti minimalistična. Foto: Kolosej

Prav tako, kot so obleke v seksfranšizi liki sami zase, je tudi Patricia Field unikat.
Ekscentrična rdečelasa dobitnica emmyja za najboljšo kostumografijo že 15 let dela za z estrogenom nabito televizijsko serijo in njeni dve filmski adaptaciji.

"Sem v zaodrju in starejša od vseh njih, a nedvomno sem peto dekle Seksa v mestu," pravi Fieldova, ki je bila rojena v Queensu grško-turškim staršem in ki je nekakšna zvezda stalnica newyorške modne scene, vse odkar je leta 1966 odprla svoj butik.



Če se ozremo na 15 let Seksa v mestu, kako točno se vam zdi, da serija in filma odsevata modo časa?
Mislim, da smo bolj sprožali smernice, kot pa jih odsevali. Ne gre za dokumentarec, ki bi odseval resničnost, temveč hiperresničnost z namenom zabavati in ugajati človeški fantaziji ter domišljiji.
Katere smernice ste torej sprožili v drugem delu Seksa v mestu?
Mislim, poglejmo resnici v oči, lastnoročno sem pripeljala nazaj Halstona (modni oblikovalec iz 70. let, op. a.) (smeh). To bi bila smernica. Halston zame predstavlja ameriško modo v svoji najboljši izdaji - eleganco, preprostost, ne načičkanosti. Odkrito povedano, vsi ti nori kroji, ki so mi jih ponujali, so me že utrujali.
Hrepenela sem po uglajeni preprostosti in nemudoma sem posmislila na Halstona. To je zame najpomembnejša modna izjava, ki sem jo podala v Seksu v mestu 2.
So se liki kako spremenili, da bi morali tokrat upoštevati še te spremembe?
Nisem psihiater ali kaj takega, a opazila sem zelo veliko osebno spremembo pri Cynthii Nixon in to je bilo zame zares navdihujoče. Precej je shujšala in spremenila svojo pričesko. Vedno je bila odlična igralka - mislim, da najboljša od vseh štirih - a pri njej sem začutila bolj srečen, spokojnejši mir in to se kaže.
Ko si srečen in pomirjen, z nasmehom na obrazu, je to resnično najprivlačnejša stvar na osebi. Seveda, če postaneš vitek in imaš konfekcijsko številko, primerno za modeliranje, to odpre povsem nove možnosti. A na globlji in bolj motivacijski ravni mislim, da se vse začenja iz globoke notranjosti. Sama lahko drevo le obrežem.
Mislite, da je Mirandin lik izgubil nekaj svojih originalnih kvalitet s tem, ko je postal tako glamurozen?
Ne, še vedno je isti lik, gre le za način, kako se predstavi in kako je videti. Nedvomno se je podvrgla preobrazbi, a ni ravno šla s črne na belo.
Vas kdaj skrbi, da je smisel za modo glavnih junakinj že malce pretiran, da bi se oboževalci lahko poistovetili z njim?
Ne, ravno obratno. Kar ustvari oboževalca, je ravno tista hiperrealna, fantastična predstavitev vizualnega. Oboževalci bi bili zelo razočarani, če ne bi zadeve stopnjevali. Prav zato je Seksu v mestu uspelo ustvariti ekskluziven klub milijard žensk po svetu, ki vse govorijo isti jezik. Osvobaja njihove fantazije in domišljijo.
Ste strokovnjakinja za interpretacijo osebnosti lika skozi njen oz. njegov slog. Kako uspešni pa ste v resničnem življenju pri prepoznavanju ljudi glede na njihov osebni slog?
Precej uspešna, a ne hodim naokoli in skušam razbrati ljudi glede na to, kako so oblečeni. Kako se oblačite, je oblika samoizražanja in način komuniciranja z drugimi, kaj vi ste.
A slog je širši kot zgolj moda - ne gre le za način, kako se oblačite, ampak kako dekorirate vaš dom, knjige, ki jih berete, itd. Vse teče skupaj. Na več načinov, s katerimi se lahko izrazite, bolje je, ker tako komunicirate na višji ravni.