Res je, da je suhljata Kate odlično videti v pajkicah iz džinsa in mikroskopskih vročih hlačkah, kar pa bi težko rekli za povprečno navadno smrtnico, na katero cilja s svojo linijo za Topshop ... Foto: EPA
Res je, da je suhljata Kate odlično videti v pajkicah iz džinsa in mikroskopskih vročih hlačkah, kar pa bi težko rekli za povprečno navadno smrtnico, na katero cilja s svojo linijo za Topshop ... Foto: EPA
Gwen Stefani
Bledična Gwen prisega na živahne barve in pisane vzorce v slogu tokijske ulične mode in očitno ubira prave strune pri modnih navdušencih. Foto: EPA
Nesporna modna ikona Madonna obvlada športna oblačila, njena temačna sadomazohistična stran pa naj ostane samo njena, namigujejo pri Guardianu. Foto: EPA

Pri Guardianu so poleg pogleda v kolekcijo Mossove podali še ocene kolekcij Lily Allen za New Look, Madonne za H & M, Mel B za še neznanega naročnika in znamke L.A.M.B. Gwen Stefani. Nobena jih ni pretirano navdušila, njihov skupni imenovalec pa je "zvezdniški status pomembnejši od sloga".

Lily je za razkošna krila
Kratek izlet Lily Allen v modne vode z linijo oblačil, ki jih je lansko pomlad oblikovala za verigo New Look, je bil v mnogih pogledih učni primer zvezdniške modne kolekcije, pri kateri je poudarek na zvezdi, ne na modi. S podobnim pristopom, kot ga je zavzela Kate Moss, je Allenova pobrskala po svoji garderobi in ustvarila "dovolj maturantskih oblek in nabranih kril, da bi se lahko cel Otok našemil vanje za pusta", pišejo pri Guardianu. A hkrati (malce sarkastično?) priznavajo, da je treba osebo, ki ima sebe za muzo in je očitno prepričana, da je prava stilska ikona, spoštovati.

Madonna naj se drži trenirk!
Madonna je svojo linijo oblačil oblikovala za švedskega velikana H & M. Začelo se je leta 2006 z opevano trenirko, ki je delala sive lase celo njenemu že tako belolasemu HM-predhodniku Karlu Lagerfeldu, nadaljevalo pa z lansko kolekcijo, ki je z enim izmed kosov, usnjenim plaščem "v slogu Jacka Razparača", in "sadomazohistično" malo črno oblekico malce prestrašila Guardianove modne kritike.

Pa ne že spet Mel B ...
Ko smo že pri strašnem: ni še popolnoma jasno, za katero blagovno znamko bo Mel B ustvarila svoje modne presežke, a pri Guardianu pišejo, da jih Scary Spice spominja na "terierčka, ki kar ne neha najedati".

Menda njen primer potrjuje pravilo, da sam zadnji opaziš svoje napake, saj je predstavila linijo, polno živalskih vzorcev, lycra in usnja, imenovano Catty Couture. Zares izbrano, ni kaj.

Pisana Gwen žanje prodajne uspehe
Na piko so vzeli še Gwen Stefani, ki je leta 2003 predstavila svojo linijo L.A.M.B, ki, tako Guardian, služi presenetljivo veliko denarja: okoli 70 milijonov evrov na leto! Zaznamujejo jo črtasti vzorci v živih barvah, vroče hlačke in trenirke, torej uteleša najslabše iz modnih linij drugih zvezdnic.

"Kate, dovolj imamo vročih hlačk!"
In še h Kate Moss, ki te dni predstavlja že šesto kolekcijo za Topshop in se očitno drži načela: naredi en (mogoče dva) dober kos, ki mu tisk posveti ogromno pozornosti, drugo pa zapolni s telovniki, vročimi hlačkami in "brezveznimi" topi. Guardian Mossovi sporoča: "Dovolj je bilo vročih hlačk! Ni treba, da je vsako poletje zaznamovano z vnetji mehurja."

A. K.