V trgovini Steve & Barry's v New Yorku je predstavila svojo novo kolekcijo oblačil Bitten, kjer je toplo pozdravljala nakupovalce. Tako se je Parkerjeva pridružila Madonni, Kate Moss, Jennifer Lopez, Mary-Kate in Ashley Olsen ter drugim zvezdnicam, ki se poskušajo uveljaviti tudi na modnem področju.
Še kaj prostora na trgu zvezdniških znamk?
Ali oblačila po zmernih cenah, ki jih je oblikovala znana igralka, lahko izstopajo na vse bolj zatrpanem trgu zvezdniških znamk? Marshal Cohen, glavni analitik v podjetju za raziskovanje trga NPD, je povedal: "Trg še ni popolnoma zasičen, a kmalu bo. Zvezdniške znamke podjetjem olajšujejo dvig prodaje, saj se o njih veliko govori." Do zdaj so zvezdniške linije na trgu uspevale, a večina jih je na trgu prisotnih šele eno sezono, tako da primerjave še niso mogoče.
Zares ugodna oblačila v liniji Bitten
Sodelovanje Parkerjeve in trgovine Steve & Barry's, kjer sicer nakupujejo predvsem študenti, izstopa zaradi zares ugodnih cen. Medtem ko so kosi iz drugih zvezdniških kolekcij na voljo za 100 dolarjev in več, v kolekciji Bitten noben ne presega cene 20 dolarjev. Tokrat so pri Steve & Barry's-u prvič ponudili ženska oblačila, ki so na voljo v zares velikem razponu velikosti.
Parkerjeva za demokratizacijo mode
Parkerjevo je k projektu pritegnilo prav dejstvo, da cilja na zares široko občinstvo: "Zares mi je bila všeč zamisel, da bi bila moda dosegljiva vsaki ženski v tej državi, ne glede na njen ekonomski položaj, velikost, obliko ali etnično poreklo," je povedala 42-letna igralka. "Zamisel demokratizacije mode me je zares pritegnila." Na predstavitvi kolekcije v New Yorku je bila "v duhu enakosti" tudi Parkerjeva oblečena v oblačila iz linije Bitten (ime izvira iz fraze "bitten by the theater bug"), ki se osredinja na osnove: črtasto majičko, jopico sive barve in sive hlače z ravnimi hlačnicami.
Parkerjeva je pri razvoju znamke sodelovala z dvema oblikovalcema Steve & Barry's, ustvarili so kostime, srajce, obleke, spodnje perilo, kavbojke, majice, večerne obleke, puloverje iz kašmirja, kopalke in druge kose.
Za med so šle kavbojke in (seveda) čevlji
Nakupovalci, ki so prišli na odprtje kolekcije Bitten, so najprej pograbili kavbojke, čevlje in modne dodatke. 18-letna Peyton Capps, ki je prav za to priložnost prišla skupaj s svojo materjo s Floride, je povedala: "Obožujem Saro Jessico Parker in dejstvo, da vse stane manj kot 20 dolarjev, je neverjetno." 29-letna Manhattančanka Andrea Morgan pa je povedala: "Smo vendar v New Yorku, Sarah je tukaj modna ikona. Steve & Barry's sicer ni ravno kaj, kjer bi nakupovala. Vsekakor sem tu zaradi nje."
SJP dobra izbira za obraz znamke
Wendy Liebmann, predsednica newyoršega podjetja za tržno svetovanje WSL Strategic Retail, je povedala, da je Parkerjeva, najbolj znana po vlogi prikupno zmedene Carrie Bradshaw v seriji Seks v mestu, pametna izbira za ime kolekcije, saj se potrošniki identificirajo z njo. Liebmannova je povedala: "V toaleti Oscarja de la Rente, oglasu za dišavo ali v poceni oblačilih znamke Bitten - povsod se lahko postavi na obe strani."
Pri Steve & Barry's-u nizke cene vzdržujejo s skoraj nič oglaševanja, z lastno proizvodnjo in s prodajo v velikem obsegu, je povedal Howard Schacter iz vodstva podjetja, ki ima sedež v Port Washingtonu v zvezni državi New York, imajo pa 200 trgovin v 33 zveznih državah ZDA.
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje