Z Živo Javeršek smo se nazadnje pogovarjali pred dvema letoma, ko je bila soustvarjalka bloga Lavivavera, ki je združeval navdušenje nad notranjim oblikovanjem in modo. Zdaj skupaj s partnerico Iris Jeraj Peterca, direktorico podjetja Lili in Roza, ustvarjata pod znamko Viva's.
Pred kratkim so pod okrilje znamke prišle tudi majice Lili in Roza. "Projekta sta do oktobra tekla ločeno, a smo se zaradi skupne vizije, ciljev in pogledov na svet odločili to zgodbo združiti v eno in tako znamko skupaj razvijati v še močnejšo," pojasnjuje sogovornica.
Najprej k torbam, ki jih izdelujejo iz visokokakovostnega usnja, kar prinese tudi višje cene. Je na slovenskem trgu dovolj povpraševanja za tovrstne izdelke? "Umestitev na mednarodni trg je vsekakor nujna, moram pa priznati, da je zanimanje v porastu tudi v Sloveniji. Zagotovo ima dobra beseda od ust do ust pozitiven vpliv," zadovoljno pove Živa Javeršek, ki dodaja, da so vse njihove torbe izdelane v Sloveniji.
Pomemben pečat izdelkom dajejo po njenem prepričanju materiali, prav tem namenijo največjo pozornost: "Torbe Viva's so narejene iz kakovostnega usnja, večinoma vegetabilno strojenega, kar se bo na torbi z leti lepo poznalo, saj je usnje naravni material in edini, ki s staranjem postaja le še lepši."
Pa še nekaj besed o majicah Lili in Roza, ki zajemajo širok razpon motivov: od preprostih navdihujočih "ključnih besed" do ilustracij Mete Wraber. "Predvsem je glavna prednost naših majic ta, da so narejene iz organskega bombaža in nosijo oznako Fair Wear, kar pomeni, da so narejene v do delavcev prijaznem okolju. Poleg tega je ideja tudi povezovanje s kreativnimi posamezniki, ki ustvarijo grafike za majice," pojasnjuje Javerškova.
Na trg samo preizkušeni izdelki
Katera od torb/majic je našla mesto tudi v njunih garderobnih omarah, nas je zanimalo. "Obe z Iris želiva vsak izdelek, preden ga ponudiva strankam, tudi preizkusiti, kako se z uporabo obnese. Šele nato, ko je izdelek preverjen, ga ponudiva trgu. Iris ima najraje pulover Love z grafiko Špele Jambrek in torbico Crossbody, moja najljubša majica pa je Frida, ilustracija Mete Wraber in klasičen Work Bag."
Znamko odlikujejo premišljena podoba na spletu in izbrane fotografije na Instagramu, ki je postal pomembno trženjsko orodje ... Za vsebino na družbenih medijih skrbijo sami, pove Živa, ki nam je izdala še, da s sodelavko trenutno snujeta nov model usnjene torbe, ki bo ustvarjena v pariškem duhu, v decembru pa bodo predstavili pulover, ki nastaja v sodelovanju s Petrom Movrinom, velikim upom slovenske mode, katerega kreacije je nosila sama Lady Gaga.
Za konec smo jo povprašali še po argumentu, s katerim bi stranko prepričali, da vloži ravno v torbo ali majico Viva's? Kaj je tisto, kar znamko ločuje od drugih na velikanskem svetovnem trgu? "Izdelki pod blagovno znamko Viva's so ustvarjeni za življenje in z aktivno, moderno in pametno žensko v mislih. Radi rečemo: Made for Life. Naši izdelki niso trenutna modna muha, ki se s koncem sezone poslovi, ampak so trajni, klasični kosi, ki človeka spremljajo še mnoga leta in s katerimi preživi mnogo čudovitih in čustvenih trenutkov."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje