Da Psy ni muha enodnevnica, je dokazal uspeh njegovega zadnjega singla Gentleman, ki je s skoraj 250 milijoni ogledov na YouTubu prav dostojno nasledil megauspešnico Gangnam Style.
Logično je torej, da se je Južna Koreja odločila izkoristiti popzvezdnika za trženje države v tujini.
Psy je bil tako nedavno imenovan za turističnega ambasadorja Južne Koreje in je že posnel serijo TV-oglasov, so sporočili iz korejske turistične organizacije (KTO). Prav gotovo bo Psy primernejši od svojega predhodnika na tem mestu, Kennyja G-ja, ameriškega saksofonista, ki je postal ambasador Južne Koreje oktobra lani.
Naloge in bonusi
Po navedbah KTO-ja bo Psy na mestu ambasadorja približno leto dni, je pa podobno nalogo že opravljal lani za četrt Gangnam. V novih oglasih, ki jih bodo predvajali v 70 državah sveta, pevec razkazuje kulinariko in turistične znamenitosti Južne Koreje.
"Iskali smo načine, kako izkoristiti nove medije, kot je trženje na družabnih omrežjih in YouTube, in ker je Psy postal svetovno znan zvezdnik, je bilo sodelovanje z njim povsem logično," je povedal Kang Džong Sun iz tržne ekipe KTO-ja. "Prek njega skušamo vpeljati modernejše in zabavnejše korejske kulturne koncepte."
Psy, ki pravi, da obravnava promocijo Južne Koreje kot pomembno nalogo, bo za svoje delo prejel minimalno plačilo.
Ob tem bo tudi potoval v slogu - nedavno je namreč z aleto dni postal tudi častni ambasador Asiana Airlines, kar pomeni, da se bo naslednje leto na tej azijski letalski družbi vozil brezplačno - in to v prvem razredu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje