Proga mora biti končana do konca leta 2023, sicer občinama grozi, da bosta izgubili pridobljena evropska sredstva.
Projekt je skupno vreden 18 milijonov evrov. Svoj delež dodajata tudi občini Bled in Bohinj. "Vsaka občina doda milijon evrov ter 2.800.000 iz dogovora za razvoj regij," je pojasnil Robert Klinar z občine Bled.
"Denar mora izkoristiti ali ga vračati, če se ne bo do začetka leta 2024 to izpeljalo," je dodal župan občine Bohinj Jože Sodja.
Zahtevna gradnja skozi Sotesko
Gradnja kolesarske steze je zahtevna, saj je v ozki dolini skozi Sotesko prostora le za reko, cesto in železnico.
Zaradi previsokih cen na prvem razpisu so ponovljenega razdelili na dva dela; na lažji in težji del trase.
"Lažji del je bohinjski del, Bistrica – Soteska. Težji del je skozi Sotestko. Tam pride nekaj sto metrov dolga konzola ob železnici, z nekaj zahtevnimi premostitvami," pravi Tomaž Willenpart iz Direkcije za infrastrukturo.
Na razpis prispelo pet ponudb
Prejete ponudbe – pet jih je – so finančno ugodne. "Ta mesec, najpozneje julija, naj bi imeli odločitev," je dodal.
"Štartamo v letošnjem letu, vsaj prvi del bo zaključen do konca leta 2023, celota pa v letu 2024," pojasnjuje Klinar.
Kolesarska pot naložba v turizem in trajnostni način potovanja
Direktorica Ragorja Eva Štravs Podlogar pojasnjuje, da gre za projekt nacionalnega pomena, saj območje gosti četrtino slovenskega turizma, "poleg tega pa se bomo morali tudi Slovenci navaditi trajnostno potovati".
Osnova za to je varna kolesarska pot. Trenutno si kolesarji dobrih 20 kilometrov pot na že tako nevarni cesti delijo z avtomobili, avtobusi, tovornjaki. Načrtovana trasa se bo temu izognila ter bo hkrati še zanimiva in slikovita.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje