
Nemški železniški operater Deutsche Bahn (DB) je v nedeljo sporočil, da je strankam izplačal za skoraj 197 milijonov evrov nadomestil za zamude in odpovedi. Več kot tretjina železniških storitev na dolge razdalje družbe Deutsche Bahn leta 2024 ni bila točna. Podjetje upošteva kot zamudo vsak prihod vlaka, ki prispe več kot šest minut po predvidenem času. Približno 37,5 odstotka prihodov nemškega železniškega operaterja je bilo ocenjenih kot zamujenih glede na ta cilj, kar je najslabša ocena točnosti v 21 letih, poroča DW.
"Če ima vlak zamudo in so naši potniki upravičeni do odškodnine, jo izplačamo brez težav. Dolge zamude pa vodijo do visokih odškodnin," je za nemški časnik Bild povedal tiskovni predstavnik podjetja. Po podatkih DB je operater lani prejel okoli 6,9 milijona zahtevkov. Leta 2023 je podjetje prejelo 5,6 milijona zahtevkov in je moralo izplačati približno 132,8 milijona evrov.
Nemški železniški sistem je v zadnjih letih postal glavni vir negodovanja železniških potnikov, ki se vse pogosteje srečujejo s prenatrpanimi vlaki, zamudami in odpovedmi storitev. "DB namerava do konca leta 2027 povečati točnost svojih hitrih storitev na dolge razdalje na od 75 do 80 odstotkov," je dodal tiskovni predstavnik. Potniki nemških železnic so se morali spopadati tudi z rednimi zaporami velikih odsekov prog zaradi vzdrževalnih del in popravil. Po podatkih DB-ja je bilo 80 odstotkov zamud v letu 2024 posledica stare in preobremenjene infrastrukture, ki je bila obremenjena zaradi naraščajočega prometa v glavnih prometnih vozliščih. Železniški operater trenutno načrtuje velike prenove na 41 koridorjih s povečanim prometom do leta 2030. Poleg tega je DB v preteklosti kot dejavnik za zamude navajal tudi izpraznjen trg dela in pomanjkanje osebja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje