Kampanja Slovenia's Geography of Adventure skozi večpredstavne vsebine v ospredje postavlja slovenske pokrajine, kjer obiskovalci lahko doživijo edinstvene dogodivščine. Na Slovenski turistični organizaciji (STO) so njihovo pripravo zaupali ekipi National Geographic Creative Works.
"Svetovno občinstvo bo med drugim uživalo v posnetkih kolesarjenja na Koroškem, veslanja po čudoviti Savinji, plezanja v Ospu in Črnem Kalu, smučanja na Voglu in pohodništva na Mangartu," je povedala Maja Pak, direktorica STO-ja.
Za fotografije in videoposnetek, v katerem nastopajo profesionalni in ljubiteljski športniki, je poskrbel ameriški fotograf Corey Rich, ki gledalcu oriše naravne lepote tudi tistih manj znanih turističnih ciljev.
Oglaševanje lepot Slovenije poteka v dveh fazah
Podporna zgodba vizualnim delom dodaja opise tesnih vezi med Slovenci in njihovimi pokrajinami, skrb za gozdove, njihovo življenje in delo ter doživetja v njih.
Kampanja Slovenia's Geography of Adventure, ki poteka v dveh fazah, bo trajala več kot leto. V prvi so pozimi ustvarili video s "slovenskimi utrinki", v drugi fazi pa prinaša nov video in zgodbe.
Promocija poteka tudi na družbenih omrežjih, ključni trgi so ob Sloveniji še Nemčija, Avstrija, Italija, Francija, Združeno kraljestvo in Nizozemska. Trajala bo do novembra 2022.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje