Po anketi, ki so jo izvedli v zavodu za turizem, se gostje za obisk Brd odločijo zaradi treh razlogov: na priporočilo prijateljev, zaradi medijskih prispevkov in gostoljubnih domačinov, je povedala direktorica zavoda za turizem Tina Novak Samec: "Ta pristen stik z lokalnim prebivalstvom, ko se resnično vsak od naših ponudnikov prelevi v promotorja ne samo lastne ponudbe, ampak celotnega ozemlja, prepriča slehernika."
Pred kratkim so v Kozani gostili Michelinovega kuharskega mojstra Sergia Hermana, ki je za Netflix posnel epizodo kulinarične popotniške oddaje. "Očaralo ga je točno to – poleg butične destinacije in zelene neokrnjene narave tudi zgodbe ljudi, povezanost in vpletenost celotnih družin v neko dejavnost. Prav ti odnosi so tisti, nad katerimi so naši gostje tako navdušeni, da priporočajo Brda in briško ponudbo tudi prijateljem," razlaga Novak Samec.
Povečano število obiskovalcev iz Združenih držav Amerike, Anglije in Španije opažajo zaradi prisotnosti briških vinarjev na teh trgih in študijskih tur, ki jih organizirajo za tuje novinarje. Španci prihajajo tudi zaradi dobrih povezav: "Mislim, da je k temu pripomogla nova baza Ryanaira v Trstu. Takoj ko se je letalska linija vzpostavila, smo začeli opažati povečano število obiskovalcev iz teh držav."
V Brdih so letos imeli 42.000 prenočitev. V primerjavi z lani je destinacijo obiskalo štiri odstotke več turistov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje