Po nedavno objavljeni kanadski raziskavi si v Kanadi, Avstraliji in Veliki Britaniji pripadniki baby boom generacije (rojeni v obdobju po drugi svetovni vojni do sredine 60. let) želijo pustolovskih in izobraževalnih počitnic. Ustaljeno "vkrcaj-in-izkrcaj-se" dopustovanje ni več v modi. Ljudje hrepenijo po napetih dogodivščinah, svežih izkušnjah in novih spoznanjih.
Nove počitnice zahtevajo debelo denarnico
Anketiranje 103 strokovnjakov s področja turizma je razkrilo, da se je v preteklem letu okrepilo povpraševanje po pustolovskih potovanjih, izobraževalnih dopustih ter zdravstvenem in kulinaričnem turizmu. Za takšne počitnice je seveda treba odšteti kar precej več denarja, kot za običajne, zato se širijo med baby boomerji, ki si jih lahko privoščijo. Običajno v manjših skupinah ali pa kot "osamljeni jezdeci".
Bi skuhali počitniško pašto ob italijanski obali?
Na vrhu povpraševanja so na primer popotovanja po britanskih vrtovih ali opernih hišah evropskih prestolnic. Ali pa počitnice, na katerih se udeleženci naučijo novega športa oz. veščine. In če na dopustu v vili na italijanski obali, kjer spoznavajo okuse Sredozemlja, pridobijo preveč kilogramov, se jih lahko v miru znebijo v zdraviliščih oz. wellness centrih za nego telesa. In kar je morda najbolj presenetljivo - vse bolj se krepi "prostovoljski turizem", ko se ljudje odpravljajo na odrinjene konce sveta, kjer pomagajo tamkajšnjim ljudem pri gradnji šol, ohranjanju naravnega bogastva itn.
Psihologi pravijo, da si novodobni popotniki želijo preživeti izjemen dopust, o katerem lahko pripovedujejo svojim prijateljem, znancem, sorodnikom, kolegom. Kajti nič ni lepšega, kot deliti spomine na potovanja z drugimi!
B. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje