Lani ga je na drugi ponovitvi obiskalo rekordno število obiskovalcev - 20.000. Letos utegne pasti nov rekord. Linhartov trg dobesedno mrgoli od sladkosnedov, ki kmalu spoznajo, da je nakup štirih degustacijskih bonov tako kot nič. Prvi boni poidejo že po prvih nekaj stojnicah - draž čokoladnih kebabov, trenutno zelo priljubljenih "čokopopsov" (čokoladne testene lizike) in kremastih tortic je prevelik.
Na eni stojnici je vse v znamenju velike noči - velikonočni zajčki, čokoladna jajca, čokoladni piščančki, na drugi slaščičar pred vami maže vafljaste valje z nutelo, na tretji pred vami pečejo sladke omlete, na tretji vam sproti pomakajo jagode v brbotajoč kotel čokolade. Približno 20 ponudnikov je, od tega tudi štirje tuji.
Gorenjka, Rajska ptica, Čokoladni atelje Dobnik, Cukrček, Pekarna in čokoladnica Plešec, Da Ponte, Rustika, Tramontana, Jave – Xocolat, BiJolada, Lucifer, Passero, La Chocolate, Mojačokolada.si, Sladkozvočje, Berryshka, Medena kraljica in Hiša trt, vina in čokolade Kunej, Jordi's, Orion, Figaro, Craigher.
Spoj opojnih substanc in čokolade
Zelo pomembno mesto na festivalu ima gorenjka, ki jo v sosednjih Lescah izdelujejo že od leta 1922. Okusi so različni, a zdi se, da klasika ne pritegne več toliko kot inovativnost in novi okusi.
Navsezadnje lahko gorenjko kupiš v vsaki trgovini, tako da se je večina obiskovalcev raje ozrla po vsakodnevno manj dostopnejših slaščicah in se na primer postavila v vrsto pri Berryshki, pri kateri je žebljico na glavico zadela bratsko-sestrska naveza Kenda: on izdeluje žganje, ona praline, združila sta moči in nastale so praline z okusi ribezovega likerja, borovničevca, orehovca ... V posebni izdaji lahko kupite steklenico žganja in posebne čokoladne kozarčke, iz katerih nato pijačo spijete.
Še dlje so šli pri nekaterih drugih ponudnikih - čokolada s solnim cvetom ni več nič posebnega, zato zdaj uvajajo še čokolado z bučnim oljem in bučnicami, čokolado z olivnim oljem, s tartufi ... In kot da ne bi bila čokolada že sama po sebi dovolj pregrešna, zdaj praline vse pogosteje polnijo z okusi drugih priljubljenih sladic - potice, jabolčnega zavitka, gibanice ...
Uspešnica čokoladni koktajli
Pri Rustiki pravijo, da gredo najbolj v prodajo praline "čokoladni tris" iz treh čokolad in njihova letošnja novost - praline, polnjene s teranovim likerjem. Alkohol je bil, kljub množični prisotnosti otrok, drugi "lajtmotiv" na festivalu - praline s tramincem, rumom, brinjevcem, češnjevcem, z najrazličnejšimi likerji in vini. Posebno stojnico je imelo čokoladno vino, za med pa so šli čokoladni koktajli, ki so imeli svojo ceno (s 3 kuponi ali 1,5 evra so bili med dražjimi), a so pari z njimi nazdravljali kot za stavo.
Radovljičani so festival izkoristili tudi za promocijo nekaterih svojih specialitet, tako da hrani in pijači niste mogli ubežati tudi zunaj festivalskega prostora - Radovljica ima le z razlogom vzdevek "pristno sladka".
Lectar je pred svojo staro gostilno ponujal svoj tradicionalni "Linhartov cukr", bolj organsko naravnani obrati, kot je 18sedem3, so ponujali sveže stisnjen sok, "trije chefi" (Uroš Štefelin iz bližnje Vile Podvin, Igor Jagodic iz Strelca in Bine Volčič iz Gostilne pri šefu) pa so v nedeljo pripravili kuharski šov, na katerem so pokazali nekatere bolj prefinjene načine priprave in predelave čokolade ter dokazali, da čokolada nikakor ni samo sladica.
Kaja Sajovic
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje