Cilj kampanje, ki bo trajala do marca, je dodatno obveščanje morebitnih potnikov o še večji prometni dostopnosti države oziroma o pridružitvi Hrvaške schengenskemu območju, so sporočili iz HTZ-ja.
Kampanja bo potekala prek spleta, predvsem na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.
"Vstop Hrvaške v schengen bo skupaj z uvedbo evra zelo pozitivno vplival na nadaljnji razvoj hrvaškega turizma oziroma na nadaljnje dvigovanje njegove skupne konkurenčnosti. To je posebno pomembno, če vemo, da v naši državi 90 odstotkov skupnega turističnega prometa ustvarjajo gosti z evropskih trgov, ki jim bo naša država od tega leta še bolj dostopna," je izjavil direktor HTZ-ja Kristjan Stančić.
Pozitivna pričakovanja in dobre trende za to leto potrjuje tudi turistični promet v prvi polovici januarja. V tem obdobju so na Hrvaškem zaznali 125.000 turističnih prihodov in 400.000 turističnih nočitev, ker je 16 oziroma 25 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
V schengen je danes vključenih 27 evropskih držav, v katerih živi skupno več kot 423 milijonov prebivalcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje