Jutranji in popoldanski polet v Rim sta potnikom ves čas na voljo, trem domačim so maja dodali še pet ciljevpotniki na jug Italije, junija pa bodo lahko z nizkocenovnimi ponudniki ponovno leteli tudi v London, Valencio in Valletto. Frankfurt bo na vrsti julija.
"Verjetno bo julija in avgusta močan porast prometa zaradi turističnih potovanj, medtem ko bo poslovni promet, ki temelji na službenih potovanjih, zaživel šele septembra," pričakuje direktor letališča Marco Consalvo.
Lani je promet upadel za 73 odstotkov, najhuje pa je bilo na začetku letošnjega leta. Večina od 130 zaposlenih je še vedno na čakanju. Z napovedmi so previdni. Upajo, da bodo številke pred pandemijo ponovno dosegli leta 2022. Veliko je odvisno od letalskih družb. "Veliko bo združitev. Šele čez kakšen mesec bomo videli, katere družbe bodo obstale," razmišlja Consalvo.
Tržačani raje v Ljubljano ali Benetke
Leta 2018 so letališče povezali z železnico, z željo, da bi letno od tu poletelo milijon potnikov. Cilja niso uresničili. 60 odstotkov domačinov še vedno leti iz Benetk ali Ljubljane.
"Ljubljansko letališče je pomembno za našo regijo, saj iz Trsta pridemo v eni uri. Je mednarodno, to pomeni, da ima dobre povezave, predvsem z Grčijo in Turčijo," pravi Vera Kermez iz turistične agencije Aurora Viaggi.
Hkrati pa tržaško letališče računa tudi na slovenske, hrvaške in avstrijske potnike. Potovanje vseh bo odvisno predvsem od epidemiološke slike, obveznih karanten in delovanja zelenega potnega lista v posameznih državah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje