Z razvojem in posledično uporabo sintetičnih in biogorivnih alternativ kerozinu si želijo na dolgi rok zmanjšati izpuste toplogrednih plinov zaradi letalskega prometa.
KLM-ovo letalo je uporabilo običajno gorivo, pomešano s 500 litri sintetičnega kerozina družbe Royal Dutch Shell z ogljikovim dioksidom, vodo in viri obnovljive energije, so zapisali v izjavi.
"Kako narediti letalsko industrijo bolj trajnostno, je izziv za vse nas, " je povedala nizozemska ministrica za infrastrukturo Cora van Nieuwenhuizen. "Danes s tem prvim trajnostnim poletom na svetu odpiramo novo poglavje letalstva."
Trajnostno gorivo bi lahko pri novih letalskih flotah zagotovilo največji prispevek k zmanjšanju emisij, meni direktor KLM-a Pieter Elbers. "Prehod s fosilnih goriv na trajnostne alternative je eden največjih izzivov, s katerim se spoprijema naša industrija."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje